משתמש:Boazmazor/היו זמנים במקסיקו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית












תקציר היו זמנים במקסיקו זהוא סרט ההמשך לסרטים "אל מריאצ'י" ו"דספראדו" בכיכובו של אנטוניו בנדרס. הסרט עוקב אחר אל מריאצ'י גיבור הסרטים הקודמים כאשר ראש קרטלי הסמים במקסיקו רוצה לקחת את השלטון.

הפקה כמו הסרטים הקודמים בסדרה געם הסרט הזה הופק,נכתב ובוים על ידי הבמאי רוברט רודריגז. כמו בשאר סרטיו של רודריגז יש את השחקנים "הרגילים" שרודריגז עובד איתם ברוב סרטיו [סלמה הייק,דני דחאו,אנטוניו בנדרס] אך גם שחקנים אחרים כמו ג'וני דפ.

עלילה בתחילת הסרט אנו רואים את אל מריאצ'י שמסתגר בעיירתו הקטנה שהוא מנשה לשנות את אורך חייו. אך כל זה מישתנה כאשר הוא נלקח על ידי כנופיית פושעים למסעדה מקומית. במסעדה מחכה לו סאנדס [ג'וני דפ] סוכן c.i.a מושחט בעל השפע רבה במקסיקו. סאנדס מספר לאל מריאצ'י על ברליו ראש קרטלי הסמים במקסיקו אל מאריאצ'י נזכר שהוא זה שרצח את חברתו האהובה. סאנדס מספר לאל מריאצ'י שהוא צריך להרוג את ברליו בגלל הפיכה שהוא מתכנן ואל מריאצ'י מסכים. אל מאריאצ'י אוסף את שני עוזריו לורנזו ופידאו שנשלחו לנגן לנשיא בזמן ההפיך וכך הם יגנו עליו. בנתיים חייליו של מרליו פלשו לעזור שבוא חייליו של סאנדס ישבו וחסילו את כולם. סנדאס עובד העצות הולך לבית קפה שבוא הוא פוגש סוכן f.b.i בגימלאות ששותפו נרצח בידי חבר של מרליו שגם הוא פושע מבוקש. סאדס גורם לסוכן הf.b.i לרגל אחר חברו של מרליו. כאשר יצא מבית הקפה ראה שעוקבים אחריו והתחיל לברוח למקום מגוריו במקסיקו מבלי לדעת שמרליו יודע איפו הוא גר. יום ההפיכה הגיע ואל מריאצ'י ושותפיו מגיעים לבנין לבנין השלטון של הנשיא ומתחילים לנגן לו,בזמן הזה סאדס יוצא מביתו לבית קפה סמוך שלפתע חייליו של מרליו תופסים ומסממים אותו. סדאס המבולבל לא הבין לאן הגיע שהוא רואה את חייליו של מרליו עומדים לידו ובידם מחשיר קידוח הם עומרים לו שהם לא יהרגו אותו אבל בתענה שהוא ראה יותר הם עוקרים לו את העניים מהמקום. עיוור לגמרי סאדס יוצה לרחוב ופוגש ילד שמוביל אותו למוני למרכז העיר שאם מתרחשת ההפיכה. כשההפיכה מתחילה עוזריו של אל מאריאצ'י יוצאים להגן על בניין השלטון מפני חייליו של מרליו בעוד אל מאריאצ'י מגן אישית על הנשיא. בנתיים מגיע סאדס למרכז העיר שליפניו שני חיילים של מרליו סאדס מצליח לירות באחד מהם כאשר השני יורה מספר כדורים לרגליו ברגע האחרון סאדס שומע את צעדיו של החייל והורג אותו. אל מאריאצ'י רואה את מרליו ולאחר קרב יריות הורג אותו, בזמן הזה סוכן הf.b.i ורג את כל שותפיו של מרליו. בסוף הסרט ניתן להבין שאל מאריאצ'י הפך לנשיא מקסיקו והסיג את השקט שהוא חיפש.

ביקורות הסרט לא כיבל ביקורות טובות במיוחד בשל עיתונים ומגזינים בגלל שהוא "אלים ובעל עלילה שטחית" אבל הצופים אהבו את הסרט בגלל שהוא הסרט הקליל והכיפי ביותר לשנת 2003