לדלג לתוכן

משתמש:Calcala-israel/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Calcala-israel.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Calcala-israel.

מפלגת כלכלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מפלגת כלכלה הוקמה בתאריך 23/04/12 כאשר בראשותה יו"ר המפלגה דניאל גולדשטיין וסגן יו"ר המפלגה הינו בני גולדשטיין

שני אחים נמרצים אלו עבדו קשה והגיעו מאפס להיכן שהם עומדים היום, לאחר שעברו תלאות עם הבירוקרטיה בישראל הם החליטו כי הגיע הזמן לעמוד לטובתו של האזרח הקטן ולהילחם להפשטת הבירוקרטיה ותמיכה ביזמים צעירים שחפצים להקים עסקים חדשים ובבדאי לסייע לעסקים הוותיקים שקיימים זה מספר שנים בשוק הישראלי.

בעיית הדיור היא בלתי אפשרית במדינת ישראל מציין יו"ר דניאל גולדשטיין ומה שהכי מציק לי זה שהממשלה יכולה לפתור את כל הבעיה בן רגע על ידי הפשרת שטחים, אח היא אינה עושה כן, למה לא ? יש המון שטח בנגב שאינו מנוצל וכן במקומות אחרות בארץ פעולת הפשרת השטחים תוריד את כל מחירי הדירות בישראל ויסייע לזוגות צעירים ומבוגרים הן כאחת לרכוש שוב מקום לחיות ולדור בו ברוגע ובבטחון, כמו שצריך להיות.

מוסיף בני גולדשטיין ואומר הרבה שאלו אותי מדוע ההתמקדות על הנושא הכלכלי כה עיקרי אצלנו ועל חינוך אתם מדברים פחות ? ואני עונה פשוט ישר ולעניין וזה לא חידוש זה דבר שכל אזרח במדינתנו יודע בתוך תוכו, והעניין הוא כך חייב שלרוב המשפחות במדינתנו היפה יהיה מספיק הכנסה בהתאם לעלות המחייה בכדי להביא אוכל לשולחן הבית בכבוד ומבלי לשחות במינוסים ודאגות של הלוואות ללא כיסוי וכדומה. עתה וודאי היו בטוחים כי במדינה עם כלכלה חזקה הרמה האינטלקטואלית בבתי הספר יעלו פלאים וכן הרמה באוניברסיטות ומכללות היות ולאנשים יהיה פחות תרדה ולחץ מעל הראש ויוכלו להתרכז בלימודים כמו שצריך וכמו שאמרו חז"ל לפני 2328 שנה בפרקי אבות " עם אין קמח אין תורה "