משתמש:Chandlerbinggg/What Do You Think About The Car?

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


..

Chandlerbinggg/What Do You Think About The Car?
אלבום אולפן מאת

מה אתם חושבים על המכונית? הוא אלבום הבכורה של אולפן הבכורה של הזמר והמנגן האנגלי דקלן מקקנה. הוא יצא לאור ברחבי העולם ב־21 ביולי 2017, באמצעות קולומביה רקורדס. [1] [2]

הרכב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה אתם חושבים על המכונית? תואר כמוצג אינדי רוק לאורך כל הדרך.[3] בשנת 2015, בגיל 15, מקקנה זכתה בתחרות הכישרונות של פסטיבל גלסטונברי, והחלה לכתוב שירים לאלבום זמן קצר לאחר מכן, בעודו בבית הספר.[4] הכתיבה נמשכה שנתיים. מק'קנה אומר, "היו הרבה שינויים, ואני חושב שתוכל לשמוע את זה בתוך כמה מהשירים שהוקלטו. חלק גדול למדי מהאלבום הוא על שינוי ובלבול". הוא חיבר את רוב האלבום בחדר השינה שלו, למעט "Listen to your friends" שנכתב בלוס אנג'לס. "ברזיל" נכתב כשהיה בן 15.[5] מק'קנה אומר, "האלבום קשור ללהיות חיובי על נושאים לא בהכרח שמחים... זאת האישיות שלי.. אני משתדל לא להיות מרוחק מדי מנושאים רציניים גם כן. השניים הולכים יחד." "Paracetamol" נכתב לאחר שנודע לו על התאבדותה של הצעירה הטרנסג'נדרית לילה אלקורן ועל ייצוג התקשורת בקהילות הלהט"בים בכלל. [6]

כותרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשמק'קנה היה בן ארבע קיבלה משפחתו טויוטה פרוביה חדשה. בסרטון ביתי שכבש את הרגע, אחותו של מק'קנה שואלת "דקלן, מה אתה חושב על המכונית?" עליו הוא עונה, "היא ממש טובה, ועכשיו אני הולך לשיר את האלבום החדש שלי."[4] לשיר הפותח של האלבום, "Humongous", יש את האודיו מהקליפ כאינטרו.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:רשימת השמעה

פרמטרים ריקים [ משך ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מס' שם משך
1. Humongous  
2. Brazil  
3. The kids don't wanna come home  
4. Mind  
5. Make me Your Queen  
6. Isombard  
7. I Am Everyone Else  
8. Betlehem  
9. Why Do You Feel So Down  
10. Paracetamol  
11. Listen To Your Friends  

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "What Do You Think About the Car? by Declan McKenna on Apple Music". iTunes (US). נבדק ב-13 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Amazon.co.uk – Declan McKenna – What Do You Think About the Car? CD". Amazon.co.uk. נבדק ב-13 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Simpson, Dave (20 ביולי 2017). "Declan McKenna: What Do You Think About the Car? review – sun-soaked protest songs". The Guardian. נבדק ב-22 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ 1 2 Havens, Lyndsey. "Singer/Songwriter Declan McKenna Talks Debut Album: 'I Was Trying to Make Sense of Growing Up'". Billboard. נבדק ב-22 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Ackroyd, Stephen (21 ביולי 2017). "Declan McKenna's 'What Do You Think About The Car?' is out now - listen". Dork. נבדק ב-22 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ "Declan McKenna – the story behind Paracetamol". The Guardian. 11 במאי 2016. נבדק ב-22 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה)

קטגוריה:אלבומי חברת קולומביה קטגוריה:ציטוט מקור בשפה זרה (יפנית)