משתמש:LongWays/ביכורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ChipsIL[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי! אני נועם, משתמש בויקיפדיה העברית כמעט חצי שנה. הצטרפתי לויקיפדיה על מנת לעזור בשיפור הערכים ולכתוב ערכים רבים ולתרום לידע האנושי. עם הזמן, הפכתי למשתמש פעיל יותר ויותר והתמכרתי לכתיבת ערכים בויקיפדיה. אני בן 12 וחצי, גיל ממש קטן לעומת הערכים שכתבתי (כ-130 ערכים נכון לעכשיו). בכל מקרה, הצטרפתי לויקיפדיה אי שם בדצמבר 2017. חיפשתי אפליקציה ששמה "truecaller" אפליקציה המחליפה את אפליקצית הצ'אטים. ראיתי שבויקיפדיה אין ערך על אפליקציה זו! אז מה עשיתי? מיד התחלתי לכתוב. כסיימתי לחצתי על שלח. לאחר מכן הבנתי שאני יכול לכתוב עוד ועוד..

הנושאים שקל לי לכתוב בהם ומעניינים אותי הם התרבות האנושית, יחסי החוץ, מוצרי מזון, אפליקציות וכולי. כתבתי מעל 60 ערכים בנושא יחסי החוץ. נכון לעכשיו, החונך שלי הוא אופק ג'רסי, חונך מדהים שאני באמת מעריך אותו. יש לי קשר טוב עם משתמשי ויקיפדיה ואני לא מנסה לגרום פה מריבות. בין הערכים שטובים שכתבתי : יחסי אינדונזיה-רוסיה, Facebook Messenger, Google Photos ועוד. בחודש אפריל 2018, כתבתי 63 ערכים. שיא כתיבת הערכים שלי בחודש.

אני שמח להיות חלק מהקהילה הויקיפדית, וכיף לראות שהקהילה הולכת וגדלה, ויותר משתמשים פעילים תורמים ומסייעים לשיפורה וגדילתה של ויקיפדיה. לפי דעתי, המטרות העיקריות העומדות בפני הקהילה היא יצירת שיח ויקיפדי נעים ומכבד, והרחבת הכתוב בויקיפדיה בתור מאגר הידע הגדול בישראל.