משתמש:Chukipi/קרייג מאביט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ להקה, מקצוע ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

קרייג אדוארד מאביט
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 9 באפריל 1987, אריזונה (גיל: 37)
סוגה פוסט-הארדקור, מטאלקור
חברת תקליטים Epitaph
http://www.myspace.com/craigafermusic

קרייג אדוארד מאביט (באנגלית: Craig Mabbitt; נולד ב-9 באפריל 1987 בגלנדייל שבאריזונה) הוא סולנה של להקת הפוסט הארד-קור האמריקנית Escape the Fate. בעבר היה הסולן של הלהקות Bless the Fall ו-The Word Alive.


קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

Bless The Fall[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעודו בתיכון פעל קרייג במסגרת הלהקה Bless The Fall. הלהקה הוציאה שלושה אלבומי EP בשנת 2005. אלבומה הראשון His Last Walk יצא ב-10 באפריל 2007. בסוף שנת 2007, במהלך סיבוב ההופעות הראשון של הלהקה לצידה של להקת סילברשטיין, עזב אותה מאביט בכדי לצאת לסיבוב הופעות עם Escape The Fate. מאוחר יותר כשביקש לשוב לפעילות ב-Bless The Fall סירבו שאר חברי הלהקה לבקשתו, והודיעו לו על כך באמצעות AIM.

Escape the Fate[עריכת קוד מקור | עריכה]

ללהקת Escape the Fate הצטרף מאביט לאחר כליאתו של סולן הלהקה הקודם, רוני ראדקי.

ב-10 באוקטובר עד ה14 בנובמבר, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות עם הלהקות Chiodos וSilverstein, בו האלבום "This War Is Ours" נהיה זמין למכירה, אפילו לפני ההוצאה הרשמית של האלבום. ב21 באוקטובר 2008 הדיסק יצא למכירה באופן רשמי, ובו סינגלים כמו "Something", "The Flood" ו"Ashley". הלהקה הוציאה גם לדיסק מהדורה מיוחדת (Deluxe Edition) לאלבום, במהדורת DVD ודיסק, בו נמצאים הקליפים לסינגלים מתוך האלבום האחרון וסינגלים חדשים כמו "Bad Blood" ו"Behind The Mask". בנובמבר 2010 הוציאה הלהקה את האלבום האחרון שלה אשר אין לו שם.


The Word Alive[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה The Word Alive נוסדה כפרוייקט צדדי ללהקה Escape The Fate. ב26 בנובמבר 2008 פורסם בלוג בMySpace הרשמי שלהם בו נכתב שהם מתכוונים להחליף את קרייג עקב סיבוכים עם הלהקה האחרת Escape The Fate. למחרת קרייג כתב שלעזוב את הלהקה לא הייתה החלטה שלו, ושהלהקה הוציאה אותו אפילו שהוא היה בין המקימים, רק בגלל שלא היה זמין בסיבוב ההופעות.

שיתופי פעולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרייג שיתף פעולה והוציא סינגלים עם להקות אחרות. עם הלהקה Eyes Set To Kill הוציא את הסינגל "Deadly Weapons" בפברואר 2010, אשר נכנס לאלבום השני "The World Outside" של הלהקה. את הסינגל "Jealously Breeds Killing Sprees" הוציא עם הלהקה Greeley Estates. השיר נכנס לאלבום "No Rain, No Rainbow entitled" אשר יצא ב26 בינואר. עם Caleb Shomo ומקס גרין (הבסיסט של Escape The Fate) הוציא את השיר "All That I'm About".