משתמש:דוד/ עלילות גילגמש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה משמש כאוסף תלונות על גילגמש. אין הכונה ח"ו לפגוע בגילגמש, או להשתמש בהם נגדו. להפך, לדעתי זה תואר כבוד למלחמתו במשחיתים. הם נאספים רק להנאתי ושעשועי האישי. (כל אחד והמוזרויות שלו)

בברכת,

קצת מידע[עריכת קוד מקור | עריכה]

תשמע גילגמש הוא דיקטטור מטונף ואת זה אני יודע מנסיון אישי (זה לא שדוד שי יותר טוב ממנו), לי היה סיפור דומה שהחלטתי לכתוב ערכים על כוכבות פורנו והם מחקו לי אותם בלי משאל הוגן. לפי דעתי הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לשלוח תלונה לויקיפדיה האנגלית. בתודה משתמש:חכם חנוכה.

שוב גילגמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי דוד. אפשר איפשהו להגיש תלונה רשמית על כל עניין הגילגמש הזה,אחרי הכל הוא מופיע כמעט בכל עמוד שלישי בויקיפדייה..? אני כבר לא יודע אם זה מסע צלב אישי ,או שאם אין מספיק עריכות שהוא יכול למחוק או לשחזר ,משתמשים אנונמיים שהוא יכול להפחיד החוצה ע"י אזהרות חסימה על י' חסרה בערכים וכד' אז הוא פשוט מתחיל להציק. הכוחניות שלו מוגזמת ,וגם כך יש פי 2.5 יותר מפעילי מערכת בעברית מאשר באנגלית.

כשעה לאחר שהתחברתי (בקושי יצא לי לערוך משהו שהוא יוכל למחוק,זה חלון אחד מני רבים אצלי) ,שינתי שמי ל"אונן מח" ,כוונתי כמובן הייתה לאוננות אינלקטואלית שבשיטוט אנציקלופדי,אבל גילגמש חשב שזה פוגע בו ,וכמובן..השלב הבא באלגוריתם של בוט הגילגמש -מייד חסם.(אחרי החסימה האחרונה שלו שבאה בעקבות כך שהעלתי ביקורת כנגד התנהגותו הכוחנית בדף השיחה שלי..,או חסימה אחרת שלו אחרי שהצטרפתי למחאת משתמש אחר כנגדו)

אני לא יודע מה קשרי החברות הפרטיים בין הותיקים ,אבל לפי עניות דעתי שור שדורס עשרות פעמים בשבוע את הנהלים צריך לפחות להנזף ,אם לא לעלות לאיזשהי הצבעה נוטלת קרניים.

אין אף מפעיל פה שאפילו מתקרב לרמת השרירותיות שבה הוא מפעיל כוחו לרעה.

מתוך דף המשתמש של גילגמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

מי נתן להם מחקים? - הצעת הצבעה לצינון גילגמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לכולם,

1. הבחנתי בדבר חמור מאוד שקרה בויקיפדיה. לשם כך אשוב על השתלשלות המקרים. לפני שלושה ימים כתבתי ערך על 'הרשות היהודית החדשה בעזה', ערך שהשקעתי שעתיים בהכנתו. לפני כן, כתבתי עוד ערכים רבים, בין השאר, על המתרגם דן דאור, המשורר גיום אפולינר וכו', כך שברור שאיני טרול.

להפתעתי, גיליתי שהערך המפורט והמאוזן (והאולי בעייתי) נמחק על ידי גילגמש תחת התירוץ 'ברווז עיתונאי קיקיוני', בניגוד לתקנון הבינלאומי של ויקיפדיה שמאשר למחוק רק ערך ג'יבריש או ערך שבו כתוב "בני אגבבה הוא מלך", ערך המכיל סודות צבאיים על בסיסי צה"ל וכהנה. הוא לא העמיד את הערך להצבעת מחיקה, אלא מחק אותו לגמרי, בלי להתייעץ עם איש או אישה, בלי לחשוב איך לתקן את הערך. מזל גדול שהערך נותר אצלי בגיבוי, מתוך נסיון במחיקות קודמות של גילגמש לערכים מוצדקים.

נוסף על כך, בעוון כתיבת הערך, גילגמש, למרות תרומותיי והרקע האקדמי שלי, חסם אותי לכתיבה, שוב בלי להתייעץ עם איש. יתר על כן, הוא השיב את כל הערכים שערכתי לקדמותם, בין השאר הוריד בכך 1000 אזרחים יהודים ו200000 ערבים מתושבי רצועת עזה בכמה שניות - פעולה הנדסית יוצאת דופן מכל בחינה שהיא.

ניתקתי את האינטרנט, שבתי עם איי.פי אחר, וסיפרתי אודות המקרה במזנון. כמה מכם תקפו אותי, אולי בצדק, חלק היו יותר מנומסים, וחלק היו מאוד נחמדים. (אגב, אני מודה שחלק מהאשמה עליי, כי איני לוקח על עצמי כינוי). (...)

2. איני מכיר את גילגמש. אולי הוא גאון, אולי הוא היפה באדם, אולי הוא הגון וישר מחוץ לויקיפדיה, אדם נהדר שתורם כסף בקביעות לקבצנים ואלמנות ואף לקרן הקיימת. הנה, אומר דבר לטובתו: הוא ודאי חרוץ מאוד. אך ההתנהגות שלו היתה לא אתית. (...) 3. אני כנראה מבוגר מגילגמש בכמה שנים טובות, כי בניגוד לגילגמש שחסם אותי, איני מעוניין לחסום אותו - הוא חרוץ וכנראה בעל ידע. אלא שראוי שיוציא את חריצותו (ומרירותו על המין האנושי) בכתיבה ולא במחיקה - פעולה שכנראה הוא פשוט נהנה ממנה יותר מדי. ידו של גילגמש צריכה לרעוד על המחק, עליו להבין שיש לו אחריות בכך שהוא יכול לחסום ולמחוק. עליו לקבל לזמן מה מעמד של כותב פשוט. הוא נהנה כנראה מהתגובות על רשעותו, ומהאומץ שמקנה לו מעמדו מול הכותב הפשוט, כך עולה מדף המשתמש הזחוח שלו. אני לא מבין מדוע באנציקלופדיה חופשית צריך להיות עורך פעיל כל כך שגאוותו על שנאת החופש ואהבת הטופס והמסגרת? לא גילגמש זה, כי אם האטד ממשל יותם! (...) 4. אני מעוניין להעמיד להצבעה בפרלמנט את לקיחת המחק מידיו של גילגמש למשך חודש, ואף מעדיף שהוא ישעה את עצמו למשך זמן זה. אני בטוח שויקפדיה תהיה איכותית וודאי חופשית יותר בלי המחק של גילגמש. לטעמי, עדיף שיסתננו שלושה ערכים בעייתיים משימחק ערך אחד סביר. הבעייתיות של גילגמש, כפי שהתבטאה בנקמנותו הזו, מונעת ממנו, למיטב הבנתי, להיות עורך בויקיפדיה. אני סבור שרבים חושבים כמוני, שאותו גילגמש מזיק – אני משוכנע כי מתוך חוסר הבנה - לרוח של ויקיפדיה. גם אם הצעתי לצנן את גילגמש תעבור וגם אם לא - אני מניח שלא. עצם ההצבעה (או דיון על ההצבעה) יוכיח שויקיפדיה היא ארגון דמוקרטי, שקוף ומבוקר עם מקום לדיון ציבורי אמיתי.

השאלה שאני רוצה להעמיד לפרלמנט: האם לקחת את אפשרות המחיקה והחסימה מידי המשתמש גילגמש עד ה15 בספטמבר?

ענייני ויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נמאס לי מזה שגילגמש חוסם אותי בוויקיפדיה! הוא שוב חסם אותי שלא בצדק! אריאול 11:52, 16 אוגוסט 2005 (UTC) ואף אחד לא עושה כלום! אריאול 11:53, 16 אוגוסט 2005 (UTC)

בלונדי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אם הלינץ' על לא עוול בכפי לא היה מספיק ,ואם מניעת כל אפשרות לתגובה על ההאשמות עלי בפומבי לא היה מספיק(!) ,ואם השמדת כל ההיסטוריות למה שנעשה כאן לא היה מספיק!(מי שמונע תקשורת ומשמיד ראיות לאחר תום העניין,כנראה בטוח שהוא צודק),ואם מחיקת כל התרומות שלי ללא קשר לתוכנן ימים שלמים לאחר מכן לא היה מספיק(!!). והכל ע"י אותו אדמין שטוף שנאה ושיכור מכח.

חסמו אותי על סתם (גילגמש)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני בטוח שאין לך זמן להתעסק עם כל דבר שקורה כאן, אבל הפעם גילגמש הגזים לגמרי. וכנראה הוא רק שומר עלי טינה בגלל שפעם הוא רצה לחסום אותי (ואולי בצדק).
שמתי בטעות קו מיותר באיזה ב'ערך' "אטמי אוזניים" (שאני כתבתי) בגלל שהתמונה התנגשה בתוך המשבצת של הקטגוריות. ולכן דאגתי שזה יהיה יפה. דקה אחרי זה גילגמש הוריד את הקו (בצדק וטען שזה לא מקובל לשים קו בין המאמר לקטגוריות) אבל באותו נימה הוא ירד עלי בחוסר כבוד וניצל את מעמדו לאיים עלי ולהפחיד אותי לכתוב עוד בויקי, ואיים עלי שעוד טעות קטנה שאעשה הוא יחסום אותי (לתמיד כפי שהוא עשה). אז עניתי לו גם בנימה דומה (טיפה יותר עדינה) שגם אני יחסום אותך! (כמובן שאין לי הרשאות לחסום אותו, אבל רציתי להראות לו שאם לו מותר לאיים ולהפחיד לאלה שיש להם אותם זכויות להיות בויקי, אז הרי גם לי מותר) ואז חסם אותי לתמיד!
אח"כ שלחתי לך כמה הודעות בנידון, אבל לא התייחסת אלי בכלל (כנראה אתה עסוק מדי בשביל ריבים כאלה) אבל אני חוזר אליך שוב ושוב שתסביר לי מה עמדתך בעניין? האם אתה חושב שיש לו זכות לאיים ולהפחיד אותי ככה על טעות של קו שהוספתי?
אני לא רוצה לאיים, אבל אני חושב לאגד כמה חברים שגם נפגעים מגילגמש, ולהצביע ב-Wikisource שהבחור גילגמש מתנהג בחוסר כבוד לאנשי, וגרם להמון אנשים "לעזוב" את הויקיפדיה. (Jiddisch) 85.65.116.27 22:40, 29 ינואר 2006 (UTC)

מסכים לכל מילה שנאמרה לעיל. 81.218.243.72 19:45, 30 ינואר 2006 (UTC)

שימוש לרעה ביכולות מפעיל המערכת[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני רוצה לדווח על מפעיל מערכת שמשתמש לרעה ביכולותיו (גלגמש). הוא מחק ערכים כשרים (ללא אפשרות שחזור מצד המשתמש הרגיל) ללא אזהרה מוקדמת, חסם בלי לתת לי ולאחרים אפשרות להצדיק את הנעשה וביצע התעללות לשמה בערכים כשרים (האיש המעשן), למשל סתם מחק תמונה שאין עליה זכויות יוצרים, ללא הסבר לכך למעט 'שוחזר לעריכה האחרונה של גלגמש'. CommandoGuard (אני לא יכול לחתום כי גלגמש חסם אותי בגלל 'ניסיון לגנוב ססמה של מפעיל', אין לי מושג על מה הוא מדבר)

  • "ניסיון לגנוב ססמה של מפעיל": אין סיבה שגילגמש ימציא סתם דבר כזה.
  • "הוא מחק ערכים כשרים (ללא אפשרות שחזור מצד המשתמש הרגיל) ללא אזהרה מוקדמת": לא ברור לאיזה ערך ספציפי אתה מתכוון. האם אתה מתכוון לפיק ברכיים? זה נראה כמו שטויות בעיני וזה סומן למחיקה מהירה ע"י משתמש נוסף לפני שגילגמש מחק את זה. קיבלת הודעה בקשר לערך הזה בדף שיחת המשתמש שלך.
  • "סתם מחק תמונה שאין עליה זכויות יוצרים, ללא הסבר לכך למעט 'שוחזר לעריכה האחרונה של גלגמש'" (שים לב להדגשה). גילגמש הסביר יפה בדף שיחת המשתמש שלו את הבעיתיות שבתמונה הזו, במקום להשיב עניינית העדפת להפנות כלפיו איומים.

לגילגמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

למה הורדת את ההצבעות (באופן מפתיע, להשארת הערך) של המשתמשים Sir kiss ו-TV Eye? לשניהם יש ותק של יותר מחודש ולפחות 100 עריכות. אני מבין שאתה רוצה למחוק את הערך אבל להשתיק קולות של אחרים?
פה זה לא עיראק ואתה לא סדאם חוסיין. Godfather שיחה 15:49, 21 יוני 2006 (IDT)

לו הייתי גילגמש... (ד.צ)[עריכת קוד מקור | עריכה]

"...אם הייתי גילגמש ואתה לא היית עמית אבידן, כבר הייתה נזרקת המילה "השחתה" לחלל האוויר. 20:50, 26 יוני 2006 (IDT) "

הגסטפו מגיע הגסטפו מגיע![עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו שסמתם לב אני עורך כאן מספר תחומים בויקי בעיקר טלויזיה סרטים קומיקסים וכו...
היום לאחר שהוספתי מידע על אחת הדמיות של פיוצרמה הגיעו שני סוכנים ואימו עלי ברחקה אם אמשיך לכתב מאמרים על דמיות שלפי דעתיהם אינם מענינים אותם. לציתות "
פעולה זו תחשב להשחתה ותגרום לחסימתך. גילגמש • שיחה 14:13, 2 יולי 2006 (IDT)
...

מה אתם אומרים צריך לרדת למחתרת? אני לא מבין האם זו אינצקלופדיה פתוחה דמוקרטית או אינצקלופדיה של גלגמיש פאקמן וחבריהם? אם כותבים חדשים אינם רצוים כאן? אין לי כוונה להישאר במקום שבמקום לעודד ולעזור מכשיל מפחיד ומתיל מוראTV_Eye 14:24, 2 יולי 2006 (IDT)