לדלג לתוכן

משתמש:Dani260/דניאל קרני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דניאל קרני[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל קרני הוא מטפל מרפא ומורה הילינג ריפוי נִשמתי, ומנהל מרכז מנורה להארה מדיטציה והילינג ביהוד. דניאל הוא גם נטורופת, ותלמיד של מאסטר שאה, המנהיג הרוחני של ריפוי נִשמתי בעולם. בעברו, ועד היום דניאל קרני, המכונה דני קרני, הוא גם יועץ שיווק, קופירייטר ומאמן במכירות.

הסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרכז מנורה קרוי על שם אימו של דניאל, מנורה צ'רני, אשר היתה מטפלת הילינג ידועה מאמצע שנות ה 70 באזור סביון, קרית אונו והאזור. מנורה נפטרה בשנת 2010 ודניאל קבל השראה שעליו להמשיך את עבודתה. דניאל החל ללמוד שיטות טיפול שונות, כולל נטורופתיה וטיפול בשיטת נקודות טריגר. בשנת 2012 דניאל נסע לגרמניה, שם קבל הסמכה להיות מטפל בריפוי נִשמתי, ולאחר מספר חודשים הצטרף לתכנית המאסטרים של מאסטר שאה. מאז דניאל ממשיך לנסוע לכנסים ולסדנאות בחו"ל, ושואף ללמוד כמה שיותר מאחר ומאסטר שאה מתקדם במהירות עצומה ומוסיף עוד טכניקות ועוד כוח לריפוי.

מיומנות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל מטפל בשיטת ריפוי נִשמתי, הכולל את ידי דאו, ניתוח נִשמתי, ריפוי בקליגרפיות דאו, ריפוי גואן ין, ריפוי בשדה אנרגטי. אלו השיטות העיקריות שמלמד מאסטר שאה. בנוסף, דניאל לעיתים מבצע תקשור למטופל, כאשר הידע שמתקבל הוא ידע על אירועים ממחזורי חיים קודמים, אשר מהווים רקע למחלה או לסבל של המטופל. כמטפל בנטורופתיה דניאל מוסיף לטיפול את נושא התזונה, וכמטפל בנקודות טריגר, דניאל מטפל באנשים הסובלים בכאבים תנועתיים בשרירים.

שירות לציבור[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל מאמין, בעקבות האסטרטגיה של מאסטר שאה, שכל אדם צריך להעניק שירות ללא תנאי לזולת ולחברה, וכל אדם צריך לדעת לרפא את עצמו. לצורך כך דניאל מלמד ומתרגל "איך לרפא את עצמך" באמצעות סרטוני וידאו, הרצאות, וספר שעומד לצאת לאור.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ריפוי נִשמתי