לדלג לתוכן

משתמש:Daniel98710/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קר ואן קליב סמית' (באנגלית: kerr smith) הוא שחק אמריקני אשר מוכר בשם : ג'ק מקפי בזכות הסדרה דוסון קריק וקייל ברודי ממכושפות . סמית' נולד ב9 במרץ 1972. קר נולד באקסטון, שכונה בעיר פילדלפיה, פנסילבניה. הוא גר עם הוריו, ואחותו, אליסון. הוא קיבל את שמו : קר על שם סבתו לפני שהתחתנה. הוא נולד לאב שעובד כיועץ פיננסי. [1] והוא למד בבית הספר התיכון "פיירס". הוא בוגר תיכון הנדרסון במערב צ'סטר, פנסילבניה, למד אז באוניברסיטת ורמונט, שם היה חבר באחוות קאפה סיגמה. הוא שיחק בסרטים: בשנת 2009 בלאדי ולנטיין , 2006 "צדק", 2003 The 100 Greatest Scary Moments , 2002 "לחץ", 2001 The Forsaken , 2000 יעד סופי, החיים לא צפויים וכ"ו.


סיים תיכון בשנת 1990 וגם סיים תואר אקדמאי.

הסרט הראשון שלו היה "12 קופים" בכיכובו של ברוס ויליס, הוא לא היה שחקן ראשי ולא משנה אלא ניצב אך הוא אהב מאוד את התחום. 

בהתחלה לא היה פשוט אך חיכה לתפקיד טוב . 9 חודשים אחר כך, הוא קיבל את התפקיד המשמעותי הראשון שלו בסרט: “as the world turns” 1996 התפקיד קידם מאוד את קרר.

לבסוף, סמית' נתקל בקווין וויליאמסון והכל השתנה. אחרי המון המון אודישנים זכה סמית' בתפקיד "ג'ק מקפי" בסדרה הנוער "דוסון קריק"-עונה שנייה. משחקו המצויין של סמית' את ג'ק מקפי , הוא נער ביישן המגיע לעיירה עם אחותו אנדי בעונה השנייה של הסדרה. בין ג'ק וג'ואי נהיה קשר הדוק מההתחלה, דבר שמאוד לא מצא חן בעייני דוסון, גו'אי מאוד נפגעת כאשר ג'ק מודה בפנייה שהשמועות נכונות לגבי היותו הומו. ג'ק אומנם יוצא מהארון אך עושה זאת מאוד בשקט. בטקס סיום י"ב הוא אף רב עם הדייט שג'ן סידרה לו לגבי חוסר היכולת שלו להיראות עם גבר בפומבי. לבסוף ג'ק מנשק אותו ובכך בעצם יוצא מהארון מול כל בי"ס בצורה גלויה. סמית' נישא לשחקנית אוורט אך בשנת 2003 אחרי 6 שנות נישואים הגיש את התביעה לגירושים . סמית' הוא טייס מוסמך והוא נהנה מזה , ויש לו כלב בשפ "פאט" .