משתמש:Disansee/ליו ייפיי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ליו ייפיי

ליו יפיי (נולדה ב-25 באוגוסט 1987 בווהאן, מחוז הוביי) היא שחקנית סינית וטלוויזיה, זינגר, בוגרת מחלקת הביצועים של הסרט[1][2] בייג'ינג

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

. בשנת 2005[3]

, ליו Yifei היה מודאג באופן נרחב על ידי משחק דרקונים קטנים בדרמה אמנויות לחימה "אלוהים גילוף גיבורים". פיות אלה הבזיקו, תן ליו Yifeng הפכו ליופי טיפש. בשנת 2009, ליו yifei היה מדורג כאחד "ארבעה פרחים קטנים" ב -80 בן דור חדש בידור כוכב גדול "בחירה.

היחסים בין הספר והשהייה בארצות הברית, שינתה ליו יחיפי את אזרחותו לארצות הברית. באותה שנה, ליו ייני החלה בבית הספר התיכון בניו יורק, ארצות הברית. בשנת 2002 השתתפה ליו ייני, שחזר לסין, השתתפה באקדמיה לקולנוע בייג'ינג, והעביר את הבחינה השלישית, שהתקבלה רשמית באקדמיה לקולנוע בייג'ינג[4].בשנת 2002, ליו Yifei בכוכבית בסדרת הטלוויזיה האישית הראשונה "אבקת הזהב", אשר נכנס לתוך מעגל הבידור. בשנת 2003, ליו Yifei התפתחה בדרמה אמנויות לחימה "Tianlong Babu". בשנת 2004, ליו Yifei זכה פופולריות גבוהה ותשומת לב עם זווית של שיאן XIA דרמה "שיאן ג 'ייאן צ' אן" Zhao thering. בשנת 2005, ליו Yifei היה מודאג באופן נרחב על ידי משחק דרקונים קטנים בדרמה אמנויות לחימה "אלוהים גילוף גיבורים". בשנת 2006, Liu Yifei פרסם את האלבום הראשון מנדרינית "ליו Yifei" ואת האלבום היפני "כל המילים שלי"; באותה שנה, היא הפכה את הזהב הראשון הנשר הזהב בפסטיבל נשר הזהב. בשנת 2007, Liu Yifei נבחר כמו "80 של סין של עשר נציגים מצטיינים". היא העבירה את הסרט בשנת 2008, ועם סרט הוליווד "המלך של קונג פו" הפך שחקנית אסיה הראשונה של רשימת הסרט החדש Rongguan IMDb. בשנת 2009, ליו Yifei זכה באחד "ארבעה פרחים קטנים" ב "80 דור חדש בידור כוכב גדול" בחירה. בשנת 2011, Liu Yifei ו גו טיאיל שיתוף פעולה בכיכובו של פנטזיה אהבה הסרט "סיפור רפאים" יצא, בכיכובו של הסרט "Hongmen Banquet".

בשנת 2014, ליו Yifei זכתה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי 5 של מקאו הטוב ביותר בפרס הפעילות הטוב ביותר עם האוקיינוס ​​השקט של הדרמה "טון". בשנת 2015, ליו Yifei[5] בכוכבית בדרמה "火 芳 菲", הסרט גם הלך ליחידת התחרות הבינלאומית של 20 שנחאי הבינלאומי. בשנת 2016, ליו Yifei זכה ב -16 הסרט הסיני מדיה גרנד פרס עבור ה -16 הסרט הסיני מדיה גרנד פרס Zou Yu, שהופיע ב "אהבה שלישית" של סרט האהבה; באותה שנה, בכיכובו של הסרט הספרותי "לילה טווס "ב 40 מונטריאול הבינלאומי הפסטיבל הבינלאומי יחידת התחרות הראשית. בשנת 2017, ליו Yifei בכוכבית דיסני Real Edition מגרש הסרט "הואה מולאן"; באותה שנה, היא מסתמכת על הקומדיה הפנטזיה "יש לי הון"

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ השחקן הסיני ליו יפיי - כוכב האלילים - תגיד מפורסם, באתר iw.m.sayfamous.com
  2. ^ 美了多年的刘亦菲一直是那个神仙姐姐, ent.sina.com.cn
  3. ^ כוכבת "מולאן" החדש מסתבכת בגלל ציוץ תמיכה במשטרה, באתר mako, ‏2019-08-18
  4. ^ “小龙女”变身女神赵灵儿亮相《仙剑奇侠传》_影音娱乐_新浪网, ent.sina.com.cn
  5. ^ Clifford Coonan, Clifford Coonan, Berlin: France Setting the Pace On China Co-Productions, The Hollywood Reporter, ‏2015-02-08 (באנגלית אמריקאית)