משתמש:Dor6762180/טורניר הבאסקאפ (בסקטירס)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

טקסט מודגשטורניר הבאסקאפ הוא טורניר העוסק בעיקר בכדורסל רחוב שבו לכל שחקן יש את הדרך שלו החוקים משלו,הקבוצה מישלו ויכולת מישלו.

(בנתיים לא כל הקבוצות)

קבוצות טורניר הבאסקאפ הן: קבוצת הזוחלים:קפטן-ממבה שחקן כוח-גאייטור פורץ הגנה-פייטון קפיצות רחוקות-טוד עלייות מצוינות לדאנק-פרוג המאמן- סלים.

בני המאייה:קפטן-זריקת הקטצה קולט-קטצה חודרת למערך ההגנה כנחש-איצל זריקות מצוינות מרחוק-טיקאל שחקן כוח-פאקל מנטר למרחקים אדירים-האלק המאמן-קארלוס

היי פייב:טקסט צבועהקפטן -בעל שלשות והטבעות מצויינות (היחיד שיכול לחקות את מספר 9,המהלך של טוני)-רודי השחקנית החכמה ביות בקבוצה-אחותו של ליאו-סטלה אקרובאטית-סטייליסטית-מיה שחקן כוח-מייק (חברו הטוב של ליאו) השחקן בעל החדירה הטובה ביותר בליגה להגנה-אח של סטלה וחברו הטוב של מייק,החלקה בין הרגלים-ליאו.

הסברות על הקבוצה: הזוחלים-מרמים במשחק שלהם היריביים של היי פייב סיימו מקום רביעי בעונה הראשונה ובהמשך שיחקו נגד היי פייב בגמר והפסידו בהנהגת סלים. בני המאייה-בהנהגת קרלוס סיימו מקום שלישי בעונה הראשונה ובהמשך לא עברו את שמינית הגמר אחרי עונה לא ממש טובה. היי פייב-בהנהגתו של הכוכב הענק הגדול והדגול של ה nba טוני פארקר מקבוצת סן אנטוניו ספרס בוודעות המאמן הטוב ביות בליגה,מגונן על קבוצתו בלב ובנשמה,זורם. היי פייב באו בתחילת עונה שנייה וכבשו את המגרשים מההתחלה ועד הסוף,הגיעו עד הגמר נגד הזוחלים וניצחו. הם אלו שייצגו את הבאסקאפ האמריקאי באליפות העולם בעונה השנייה.

(בקרוב עוד קבוצות)