משתמש:Dov Morell

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מי אני

סטודנט לתואר שני במשפטים, נער גבעות לשעבר בעבר חבר בתנועת 'חופש לכולנו' כשהיא עוד הייתה פעילה וכיום חבר בקבוצת הליברלים במרצ ומתעניין בעיקר בפוליטיקה ומשפטים (עם דגש על משפט פלילי). חולם לעסוק בניתוח אמפירי של משפט פלילי. אני אבא לשתי ילדים ונשוי לנעמה ותמיד שמח שאנשים חדשים שאני מכיר יעשו עליי גוגל כדי לחסוך את הקרינג' ברגע בו הם מגלים את היספור שלי על איך הגעת מהגבעות לשמאליברליזם. שמח לסייע כשאני יכול לעיתונאים, חוקרים וגם סתם סטודנטים או תלמידים עם איזה מטלה שרוצים לשוחח איתי. נוטה לסנן ולמרוח כי קשה לי לסרב גם כשיש לי עומס אבל אם תתעקשו בסוף אענה לכם.


מה אני עושה פה?

שאלה ממש טובה שגם אני לא באמת יודע לענות עליה. בעיקרון אני לא כל כך אוהב את המדיניות פה ונכוותי כשבעבר כתבתי עם השקעה רבה ערכים מפורטים על ארגון 'חוזרים להר' והמאחז 'רמת מגרון' וביקשתי ממישהו לפרסם וזה נמחק בטענה לחוסר חשיבות. בעיני עם מישהו השקיע וכתב ערך זה מספיק חשוב ולא ברור לי מה כואב לכם כל כך שיהיה פה הרבה ערכים כל עוד הם כתובים טוב.

לאחרונה התחלתי לערוך ולתקן מדי פעם כשאני נתקל פה בדברים ומרגיש לי שאני מדרדר לפעילות פה. נראה איך זה יתפתח.


רשתות חברתיות

אני פעיל בעיקר בטוויטר, אבל תוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובמקרים ממש נדירים גם בטיקטוק. מדי פעם כשאני רוצה לכתוב משהו יותר רציני ומסודר אני כותב בבלוג שלי בזמן ישראל.