משתמש:Dubaiairport/קטיה זמולוצ'יקובה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Dubaiairport.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Dubaiairport.

יקטרינה פטרובנה זמולוצ'יקובה (רוסית:Екатерина Петро́вна Замоло́дчикова) הידועה בתור קטיה (רוסית:Катя) , היא שם הבמה של מלכת הדראג, שחקן והקומיקאי בריאן ג'וזף מקוק (באנגלית:Brian Joseph McCook; נולד ב-1 במאי, 1982 ). קטיה ידועה בעיקר בהשתתפותה בעונה השביעית של המרוץ לדראג של רופול ובעונה השנייה של המירוץ לדראג של רופול: אולסטארס.

קטיה זמולוצי'קובה
קטיה מופיעה במרץ 2015
קטיה מופיעה במרץ 2015
לידה 1 במאי 1982 (גיל: 41)
שם לידה בריאן ג'וזף מקוק

תחילת דרכו[עריכת קוד מקור | עריכה]

מקוק נולד במרלבורו, מסצ'וסטס. יש לו אח גדול ואחות קטנה. מקוק ומשפחתו איריים והוא חונך קתולי. לאחר שסיים תיכון ב-2001 למד במכללה לאומנות ועיצוב של מסצ'וסטס שם היה הראשון להתעניין באומנות דראג. מקוק יצר את דמות הדראג שלו, קטיה, ב-2006 באמצעות שילוב של שמות רוסיים ושמה של המתעלמת האהובה עליו, אלנה זמולוצ'יקובה. הוא עוסק בעצמו בהתעמלות ומשלב זאת במופעיו. במהלך השתתפותו במירוץ לדראג אמר שהדראג שלו מבוסס על מורה מתקופת הלימודים שלו בקולג' ש"מעולם לא עזבה את הבית ללא פנים מלאות באיפור ועקבים 15 ס''מ" מקוק אינו רוסי, ולקח שיעורי רוסית.

כקטיה, אירח מופע חודשי ב"ז'אק קברט" ונהיה ממלכות הדראג המובילות בבוסטון.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המירוץ לדראג של רופול[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטיה ניסתה להתקבל ארבע פעמים למירוץ לדראג של רופול לפני שהוכרזה כאחת מהמשתתפות בעונה השביעית של הסדרה. היא ניצחה בשתי אתגרים וסיימה במקום החמישי. ההחלטה להדיח אותה הייתה שנויה במחלוקת, בעקבות הפופולריות הרבה שלה בקרב הצופים. לבסוף היא נבחרה לחביבת הקהל (Miss Congeniality) של עונה זו. ב-17 ביוני, 2016 הוכרז כי קטיה תחזור לעונה השנייה של המירוץ לדראג: אולסטארס. היא הגיעה לגמר יחד עם דיטוקס ומנצחת העונה, אלסקה ת'אנדרפאק.

פרוייקטים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יחד עם טריקסי מאטל, היא הנחתה את סדרת הרשת "UNHhhh". בעקבות ההצלחה, קיבלו השתיים מנחות את התוכנית "המופע של טריקסי וקטיה" שעלתה לשידור ב-נובמבר 2017 בוויסלנד.

ב-2018 לקחה חלק בסרט "הוריקן ביאנקה:מרוסיה בשנאה" בכיכובה של מלכת הדראג מנצחת העונה השישית של המירוץ לדראג, ביאנקה דל ריו.

קטיה וטריקסי ב-2017

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בינואר 2018, הודיע מקוק על הפסקה זמנית מדראג בשל בעיות בריאות נפשיות, וסיבוב ההופעות הקומי שלו "הצילו, אני גוסס" ("Help Me, I'm Dying") נדחה לאביב 2019. במרץ הודיע שישנה את שם המופע. כמו כן שיתף בפודקסט שהוא מנחה שותף בו כי השתמש במתאמפטמין ולכן סבל מהתקף. הוא שב לבית משפחתו במסצ'וסטס לפני שנכנס למכון גמילה באריזונה.