משתמש:Edendi

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*שניר ימין* - *מוזיקאי, כותב, מלחין, מעבד, מבצע ומפיק מוזיקלי.

שניר ימין הוא מוזיקאי ישראלי מהדור הצעיר הצפוי לשנות את פני תעשיית המוזיקה בישראל עם בשורות חדשות, צעירות ומרעננות בחומריו המוזיקליים. ימין, החל את דרכו בגיל 17 בכתיבה והלחנת טקסטים לאמנים הן צעירים והן מוערכים. כל שלב בדרכו של ימין עד הלום נעשתה באופן כמעט מוחלט לבד. משמעות הדבר כי ימין היה אחראי להפצת חומריו, קידומו העצמי, קביעת הופעות ברחבי הארץ ומשא ומתן עם יחצנים ואנשי תעשייה מובילים להשגת חוזים והשתתפות בתכניות הטלוויזיה והרדיו.

בשנת 2009 הופיע ימין באחד ממועדוני הרוק הנחשבים בארץ, בארבי ת"א, בערב חד פעמי שנעשה ישראל וטרם נראה כמותו. אותו ערב, בתאריך 03.03.2009, היה ערב אקוסטי ששילב חמישה אמנים פורצי דרך בתעשיית המוזיקה, אשר מפיקי האירוע לקחו אותם תחת חסותם לקידום והפצה. ימין היה המופע הראשון באותו הערב, בשונה מיתר האמנים שהתעקשו להופיע על בימת המועדון, ימין התעקש להופיע על רצפת המועדון, בין כיסאות הקהל - להשגת קירבה, אינטימיות ורגישות נטולת פילטרים ומרחק.

בשנת 2010 המשיך ימין את סיבוב ההופעות האקוסטי מצפון הארץ ועד הדרום, והגיע לאלפי אוזניים שבבוא העת נעשו עוקבים וקהל קבוע המקבל עדכונים על הופעות ואירועי יחצנות שונים.

בשנת 2011 לקח ימין ארבעה נגני הפקה ישראליים, ביניהם: איתמר מאירי, איתן רז, עד הר-צבי וגיא לנדאו. ימין קיבל הזמנה ממפיק ישראל העובד וחי מספר רב של שנים בלונדון, רן שטינר, להקליט את אלבומו הראשון באחד מהאולפנים המובילים בבריטניה, SNAP! Studios. ימין היה אחראי, בשיתוף עם שטינר, על עיבוד האלבום והפקתו, בחירת השירים והשגת המטרות. האלבום צפוי לראות אור בעונת החגים, ספטמבר 2013.

בשנת 2012 החל ימין סיבוב הופעות קדם-בכורה לקידום שירי האלבום הלונדוני. בשיתוף עם נגנים שליקט מהשטח, הופיעו ימין והלהקה מצפון ועד דרום הארץ בכל מועדון ובר אפשרי. בין אם כלל במה או בין אם לאו. זו הייתה ההתנסות הראשונה של ימין בעבודה עם הרכב רב משתתפים בכלל ומול קהל רב בפרט.

בשנת 2013 נסע ימין לניו יורק. במהלך ביקורו הקצר בפברואר 2013, נכנס לאולפן הקלטות בכדי לנסות ולהקליט שיר בשפה האנגלית ולהתנסות בדבר חדש. לאחר הקלטת השיר, משרדי הלייבל האמריקאי התלהבו מכישרונו הבלתי רגיל של ימין ומשאיפותיו הבלתי נלאות ומיד הציעו לימין להקליט אלבום אמריקאי שלם תחת חסותם. ימין נענה בחיוב להצעה וכרגע אלבום זה נמצא באמצע שלבי בנייתו.

שניר ימין הנו אחד מהמוזיקאים הצעירים שישנו את פני המשחק בישראל ובכלל. ימין מביא עמו בשורה חדשה, עדכנית ומרעננת החל מטקסטים רגישים לצד טקסטים בועטים ועד ללחנים פשוטים כמורכבים המשלבים השפעות הדור החדש והישן של המוזיקה בת יומנו.