משתמש:Ewan2/הילולים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני אכתוב על <nonwiki><nonwiki>משתמש:nonwiki><nonwiki>Slav4> אני אכתוב על אריאל פלמון, המשתמש הנ"ל שחגגנו לפני כמה ימים את יום הולדתו בדפי הוויקיפדיה, ושנולד באותה שנה כמוני. הוא שעזר לי עוד יותר להתחבר ל"ויקיפדיה" בכך שהקפיץ אותי למשך כמה שנים לטיולי הצילום של ויקיפדיה (במיזם אלף מלים - שאורגן על ידי Dror ואחרים) בכל מיני מקומות מעניינים בארץ -קיבוצים, כפרים צ'רקסים, מוזיאונים, רובעים בירושלים וביפו, לעפולה ולעכו, לבני ברק וסטף, גם למפגשים של וויקיפדיה בפארק הירקון ובמקומות אחרים. בנוסף התארחתי בביתו לעונג שבת והרעיף עלי קבלות פנים מלכותיות לצד מלאכי השרת, וויקיפדים וידידים אחרים.

הודות לטיולים בארץ ולמפגשים הייתה לי הזדמנות להכיר עוד מספר וויקיפדים שאני מעריך מאוד - כמו Broccoli, Liron Hanay ,Ovedc Amir, Dror, Omanut, Avraham Amir משפחת רוזנטל ורבים אחרים. אריאל עצמו יש לו רגליים וידיים בכל העולמות. גם שומר דת ומסורת, גם ראש פתוח לעולם הרחב, מבין בתחומים רבים, השאיר לוויקיפדיה ערכים מצוינים, כולל מומלצים או איכותיים אחרים וממשיך להצטיין בכך. כמפעיל ובירוקרט היה לו אומץ ואהב להיכנס לעובי הקורה ולתווך במלחמות עולם בין וויקיפדים, לפעמים תוך סיכון להיקלע בעצמו לאי-הבנות ועצבים. השתעשענו להיזכר באוצר המלים ההונגרי שירשנו באופן פאסיבי בילדותנו מאבותינו שהספיקו להיוולד עוד בממלכת הונגריה רבתי ז"ל. היה תענוג לשמוע אותו גם מדבר באופן שוטף ערבית פלסטינית ומרוקאית. בנוסף שר בקולו הערב זמירות ישראל או מנהל את התפילה בבית הכנסת. דרכו הכרתי גם את שי, הידוע (פחות) כוויקיפד Oazis, שהיה יד ימינו בחנות האינטרנטי לגדג'טים. שניהם עשו לי היכרות עם חמישה חתולים, ביניהם שלג וחצ'אפורי ועוד כלבלבים ומכרים אחרים.

המשתמש Slav4 הוא כמו כספית, איש המאה ה-21, ראש שבט בארץ, אב לבת וסב יוצא דופן לנכדיו, לא נח לרגע (פרט לשבת), לא הסתפק לבסוף בעיון במפות הגלובוס ובוויקיפדיה ובאיזה רגע, אחרי פרישתו לגמלאות, החליט לגלות יבשות ולעבור לגור באפריקה הלא היא צור מחצבתו של האדם, עוד לפני שביבי גילה אותה. אין לי אלא לאחל לו שוב בריאות, הרבה נחת והמשך פעילות פורייה! Ewan2 - שיחה 20:58, 4 בנובמבר 2017 (IST)