משתמש:Gil vaisman/טרקטור די ג׳יי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זוהי תוכנת מחשב של חברת נייטיב אינסטרומנטס Native Instruments המייצרת ציוד ותכנות תומכות ליצירה וניהול מוסיקה דיגיטלית. ציוד ותכנות אלה מאפשרים ניהול של קבצי מוסיקה דיגיטליים, והדמייה גינרית של מיקסרים לטכנאות קול. באמצעות שימוש בשיטה הבינארית קובץ בינארי התוכנה ממירה את קבצי המוסיקה הדיגיטליים לתדרים קוליים, כך ששמיעתם תתאפשר במערכות קול אנלוגיות.

חברת נייטיב אינסטרומנטס- החברה נוסדה בשנת 1996 בברלין, גרמניה. כיום החברה מנהלת את שירותיה בכמה סניפים בעולם הממוקמים בלוס אנג׳לס, טוקיו, ולונדון. החברה מחזיקה שותפות בזכויות החנות המקוונת ביט פורט (Beatport)[http://www.beatport.com www.beatport.com)

תוכנת טרקטור די ג׳יי נוצרה על ידי חברת נייטיב אינסטרומנטס הגרמנית בשנת 2000. מטרת התוכנה היא לאפשר ערבול מוסיקה או מיקסינג DJ_mix ליוצרים ואומנים בתחום המוסיקה המעוניינים להימנע מן התלות באולפנים וציוד פיזי מקצועי. בין השנים 2013-2000 עברה התכנה המקורית שינויים רבים על מנת לשפר את הביצועים ואת הפונקציות המוצעות למשתמשים.

תכנת טרקטור די ג׳יי מאפשרת לבצע פעולות קוליות דיגיטליות באמצעות דגימות של צלילים מובנים בחמרת התכנה, המבוססת טכנולוגית מידי MIDI. התוכנה מאפשרת חיבור באמצעותה למקלדות שליטה המדמות פונקציות קול מקציועיות שונות.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקישור, באתר (native-instruments)