משתמש:Guyozen/מודיעין 8-0

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מודיעין 8-0 היא סדרת משטרה שחבורת ילדים יצרו בעצמם הם הסריטו כתבו תסריטים וכול הציוד שלהם סדרה זאת היא סדרת משטרה כמו הסדרות בארץ המיוחדת אחת אפס אפס ובחול csi:ny csi miami ncis l.a hawai 5-0 הצילומים של הסדרה תתחיל ב1 לינואר וכנראה תעלה בחודש מאי הסדרה תשודר ביוטיוב שיש פרק אחד בשבוע אורך פרק הוא בין 5 ל 15 דקות ויהיו בסדרה כ 15 פרקים צוות השחקנים הנכון לעכשיו הם גיא אוליאל, עדי דניאל, יונתן רייזנר וניר קרל עדיין יש שתי שחקנים שאחד מהם ישחק נדב בנישטי או גיא בר.

כרגע התסריטאי הראשי והשחקן הראשי גיא אוליאל שישחק                    את הדמות המרכזית ביותר אמר שצפויה גם עונה 2 אבל היי העונה הראשונה עוד לא התחילה הרעיון לעשות את הסדרה נבע מכך שחבורת הילדים שלנו כאן דיברו כול היום על סדרות משטרה הם ניסו את זה בעצמם ולא יכלו להפסיק צוות השחקנים בכיתה ז' אולי הם לא כשירים למשחק אבל הם גמישים וחזקים וחשוב ביותר צעירים. 
הצוות של הילדים פרסמו את רשימת הפרקים והם :         פרק 1 : חטוף א'    פרק 6 : התנקשות         פרק 11: גמד וענק

פרק 2 : חטוף ב' פרק 7 : חפצים גנובים פרק 12: תעלומה נפתרה פרק 3 : חטוף ג' פרק 8 : פיגוע מכוון א' פרק 13: רחוב מסוכן פרק 4 : חטוף ד' פרק 9 : פיגוע מכוון ב' פרק 14: המסיבה א' פרק 5 : רצח לילי פרק 10: פיגוע מכוון ג' פרק 15: המסיבה ב' פרק אחרון לעונה. דמויות: שי גולן (גיא אוליאל):המפקד הראשי שוטר בלש מנסה לפענח את רצח אביו למשך כול העונה. אורי מזרחי (עדי דניאל): הוא וחברו עוז שהתקבלו ל 8-0 עוזרים לשי לפענח את רצח אביו ותעלומות אחרות. עוז גולד (יונתן רייזנר): הוא וחברו אורי שהתקבלו ל 8-0 עוזרים לשי לפענח את רצח אבי ותעלומות אחרות. איתי לוין (ניר קרל): מצטרף בפרק השלישי ונהפך רשמית לסוכן פדרלי במודיעין 8-0. שיר הפתיחה של מודיעין 8-0 הוא פרפר אמריקנו אשר כולם מכירים שיר קצבי מאוד שמתאים לפעולות האקשן זבסדרה זו.