לדלג לתוכן

משתמש:H1ForeverAdHakever

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

את כיתה ה'1 המדהימה מדריכים שני מדריכים תותחים, בערך הזה תוכלו למצוא מידע רב על שני המדריכים שלכם! נסו לזכור כמה שיותר דברים עליהם בפרק הזמן שניתן לכם!

נדב חילים, נולד ב8.12.2003, לרוני וזאב חילים, הוא המדריך התותח שלכם. נדב הוא ילד מגניב וזה למה הוא נולד בקונטיקט שבארצות הברית, אחרי חצי שנה בארה"ב לנדב נמאס והוא הגיע לארץ והתיישב בתל אביב. בסביבות גיל גן תמר ככה נדב עבר לבני ציון וגר שמה מאז. בחוב"ב נדב עבר בכל הכיתות ואפילו בכיתה ה-ו המחנכת שלו הייתה טלי המנהלת (תברחו מהר). עכשיו נדב לומד בבית הספר חוף השרון. נדב ידוע ביכולות הכדורסל שלו אבל השנה הוא תלה את הנעליים לאחר קריירה מכובדת ולאחר אליפות בילדים א'. לסיכום, נדב הוא ילד מאוד מיוחד ואנו נשמח אם תזכרו עליו הרבה דברים.

נועם גל נולדה בתאריך ה3.9.2003, בארץ ישראל להוריה שגיא ולינור גל למרות שאחיות שלה (שחף ובר) טוענות שהיא מאומצת. נועם תמיד גרה במושב בצרה, ופעם כחיות מחמד היו לה חמורים. עכשיו יש לה תרנגולות שמסתובבות חופשי, כלב ועוד מעט יהיה לה כלב חדש. נועם לומדת בבית הספר האנטרופוסופי שבכפר הירוק. נועם הייתה בחוג גלגיליות והשתתפה בתחרות הארץ. נועם הייתה בחוג שחייה,  בחוג התעמלות,  היא הייתה בחוג הגנה עצמית, היא לומדת לנגן בחליל צד כבר מכיתה ג'. נועם גולשת גלים, ואף עשתה קורס צלילה. נועם אוהבת אקסטרים ולהפחיד את אמא שלה כשהיא עושה דברים מסוכנים. נועם גל היא צמחונית מגיל 4(לא אוכלת שום דבר שיש לו אמא או אבא, וגם לא חיות לא יתומות). היא אוהבת את כל סוגי הספורט.

שנה שעברה נועם הייתה פעילה אלילה בבית הנוער, והשנה היא תדריך עם נדב(לא גאדג' אחד יותר מגניב) את  כיתה ה1 המדהימיםם שלא יעשו לה בעיות בכלל ויתנהגו יפה מאוד.

אמן