משתמש:HAMASCOHEN/דניאל כהן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דניאל כהן (נולדה ב 17 בפרואר 1988), סטאנדאפיסטית, חקיינית, זמרת ומלחינה

דניאל הופיעה במקומות רבים בארץ ואף השתתפה בתוכנית ריאליטי בשם סינגלס.שם בלטה לאחר ומכל משתתפי התוכנית, היא היחידה שזכתה ל"פריים טיים".


נעוריה ותחילת דרכה

דניאל מאז ומתמיד התבלטה בחברה כ"עוף מוזר", הייתה שרה באמצע הרחוב ואופייה המוחצן והתיאטרלי לא התקבל על ידי החברה. הוריה מספרים כי לא הייתה מקובלת על ידי החברה ותמיד התחברה לחברות הגדולות ממנה בכמה עשורים. כל מי שנתקל בדניאל במהלך חייו יודע כי עברה משהו, אך היא ידועה כטיפוס סוליסטי ולא משתף ולכן עד היום היא בגדר תעלומה.

הישגים

במהלך חייה, עוד מגיל 11 הייתה יוצאת למועדוני לילה שם התחברה לאנשים מהתעשייה וסלבריטי, כי עמוק בליבה ידעה שיבוא יום וכל זאת ישמש אותה בעתיד, מאוחר יותר בשנת 2010 פגש בה סוכן בשם ניסים חן ומיד הציע לה לעשות סטאנד אפ, הוא הציע לה לכתוב לה את החומרים, אך דניאל כמובן התעקשה וכתבה לעצמה. עם החומרים שכתבה הופיע יחד עם הסטאנדטפיסים אדם שרון וארז בירנבויים וכבר אז, היה ברור לכולם, שמקומה על הבמה. דניאל הופיע מספר פעמים, אך ציפתה להצעה יותר מפתה. דניאל מעלה לעיתים תקופות סרטוני חיקויים שלה, ואף לאחרונה העלתה סרטון פארודי לתוכנית "ישנן בנות", בו חיקתה את:דנה אינטרנשיונל, צדי צרפתי, ליאון רוזנברג וריטה. היא זכתה להרבה הוקרה ותגובות, אך באופן מפתיע דווקא אנשי ההפקה ביניהם: תומר ג'י, מייקל לואיס, ליאון רוזנברג ואף המלהק מיכה סלמה, הגיבו בפרגון

כיום

כיום דניאל מנהלת מספרה למחייתה ועובדת חזק בחיי הלילה כיח"צנית, דניאל עבדה במועדונים הכי נחשבים כגון:הקלרה, החתול והכלב וכיום יש לה ליין ביום שלישי בזמיר. מסיבותיה ידועות כמעין התקבצות של כל אנשי התעשייה והברנז'ה, לאן שדניאל כיוונה כל חייה.