לדלג לתוכן

משתמש:Itay Maman/ילדי המנורה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Itay Maman.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Itay Maman.

ילדי המנורה היא סדרת ספרי נוער מצליחה מאת פיליפ ב' קר. הסדרה מגוללת את סיפורם של ג'ון ופיליפה גאנט, שני תאומים שגרים בניו יורק. התאומים מגלים שהם ג'ינים משבט מכובד, ושעליהם לנהל מלחמה מתמדת נגד הג'ינים המרושעים.

הרפתקת אחנאתון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ון ופיליפה גאנט, תאומים בני שתים-עשרה, חיים להם בשלווה ובנחת עם הוריהם ושני כלבי המחמד שלהם בדירת פאר יוקרתית בניו-יורק. הם אולי לא בני-נוער שגרתיים, כלומר, לפעמים הם חולמים את אותם חלומות ממש, והכלבים שלהם לוקחים את עצמם לבד לווטרינר, הם לא מסוגלים להיכנס למעלית ומעדיפים לטפס 30 קומות ברגל, אבל בסך-הכול, הם מרגישים כמו כולם.
יום אחד ג'ון רואה שהנוצר שבר מוזר במיטה שלו, ממש מן המקום בו הניח את ראשו. באותו יום הוא ופיליפה מגלים שצמחו להם שיני בינה ושיש לעקור אותם.
בזמן ההחלמה שניהם חולמים אותו חלום: הם מבקרים את דודם, נמרוד, שמודיע להם שהם חייבים לבקר אותו. ג'ון ופיליפה אכן נוסעים לביתו בלונדון, שם הם מגלים שהם ג'ינים.
הג'ינים מתחלקים לשני סוגים, שמתחלקים לשישה שבטים: הג'ינים הטובים, הכוללים את שבט המארידים, שבט הג'ינים ושבט הג'אנים; והג'ינים הרעים, הכוללים את שבט העופריתאים, הגהולים והשאייטאנים. הם שייכים לשבט המארידים, החזק מכל השבטים: הטובים והרעים כאחד. דודם, נמרוד, הוא בעצם המנהיג של השבט. הוא מלמד אותם להיכנס לגופים של אחרים, להפוך לבעלי חיים, להשתמש במילת מיקוד כדי לשנות את המציאות ועוד שלל דברים.
ההרפתקה הראשונה של התאומים כג'ינים מתחילה כאשר הם יוצאים למצרים, שם הם עוברים טקס חניכה כג'ינים. במהלך הטקס הם פוגשים את מר רקשאסה, ג'ין זקן וחביב. הם מתחילים בחיפושים אחר הג'ינים של אחנאתון. אחנאתון היה פרעה שהחזיק ברשותו שבעים ג'ינים שעשו כמצוותו. זה שישחרר את שבעים הג'ינים יוכל לקבוע אם יפנו לטוב או לרע.