משתמש:Kayemed/Simschool

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משחק SimSchool

קישור לאתר המשחק

משחק SimSchool

 קישור לאתר המשחק

simSchool היא סימולציה בכיתה שנוצרה על ידי David Gibson. היא תומכת בהצטברות המהירה של הניסיון של מורה בניתוח הבדלים בין תלמידים, התאמת הוראה לצרכי לומד, איסוף נתונים על ההשפעות של הוראה, ולראות את התוצאות של ההוראה שלהם.


SimSchool הוא כמו "סימולטור טיסה" לאנשי חינוך - מקום שבו מדריכים יכולים לחקור את אסטרטגיות הוראה, לבחון טכניקות ניהול כיתה, ובניית מערכות יחסים בפועל עם תלמידים שיתורגמו ללמידה מוגברת. (http://www.simschool.org/about)


המשחק נועד לספק למורים בטרום שירות סביבה בטוחה עבור ניסויים וטכניקות תרגול, במיוחד שיטות להתמודדות עם סגנונות למידה שונים, ווריאציות רחבים בביצועים אקדמיים והתנהגותיים של סטודנטים." (SimSchool: Enhancing Teacher Preparation through Simulated Classrooms/ David Gibson)

איך משחקים?

קישור לסרטון הדרכה לכללי המשחק באנגלית

קישור לסרטון שהכנו מסביר את כללי המשחק

נרשמים למשחק דרך מייל וסיסמה. לאחר מכן יוצרים כתה ובוחרים כמה תלמידים יהיו בה. ואז מתחילים להפנות שאלות או משימות . ניתן לפנות לתלמידים באופן אינדיוידואלי או באופן קבוצתי לכל הכתה ביחד. במתן משימות ניתן לבחור בין משימה קבוצתית, משימת מיומנות, או משימת חשיבה. במתן הערות או תגובות ניתן לבחור בין תגובה התנהגותית או תגובה אקדמית. המורה בוחר את התגובה או המשימה בהתאם להתנהגות וצרכי התלמידים בכתה. https://www.youtube.com/watch?v=z-KyEem-KOc

יתרונות המשחק: 

  - שיפור במיומנות הוראה כללית, בביטחון בשימוש בטכנולוגיה, ובביצועים של מורים בקורסי הכשרת מורים ועמדות כלפי שילוב של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

- השפעה חיובית משמעותית על השליטה ביכולות למידה עמוקות יותר המרכיבות את המוכנות ללמד.

- הגברת "כוח עמידה" בדרך לשדה ההוראה שנרכש באמצעות פיתוח מהיר של מסוגלות עצמית וכושר התאוששות חזקים והגברת האמונה שלמורה יש את הכישורים והיכולת לעשות את השינוי בחייו של ילד.

חסרונות המשחק: 

- מאגר התגובות והמשימות מוגבל.

- אין למורה שליטה מלאה על תכני ההוראות.

- איטיות במתן וקבלת התגובות.

- חוסר התנועה במשחק. 

- תהליך ההרשמה מסובך ודורש הרבה פרטים.

- המשחק הוא רק בשפת האנגלית, גם ההסבר שלו ב YouTube הוא באנגלית.

- המשחק מיועד לרוב למורים בלבד. נותן להם לחקור מצבים של תלמידים בכיתה ואיך להתמודד איתם. 

איך משלבים המשחק  בהוראה?

משלבים את המשחק בהוראה ע"י מתן משימות מותאמות לשונות בין התלמידים, ועל ידי בחירת הצרכים הנדרשים. אתה יכול לעצב את הכיתה שלך איך שאתה רוצה, לתת משימות שונות לתלמידים שונים, לבדוק את דעתם של תלמידים במשחק על המשימה שנתת להם ולפי כל הצעדים הללו, לעבוד בכיתה האמיתית שלך. לפי התוצאות מהמשחק, מורים יכולים לגוון ולעצב בכיתות האמיתיות שלהם ולהשתדל לענות על כל הצרכים השונים של התלמידים וללכת לפיהם.

מקורות:-

Zibit, Melanie; Gibson, David. Innovate: Journal of Online Education1.6 (2005): 7

Deale, Deb; Pastore, Ray. Computers in the Schools31.3 (2014): 197.

Rayner, Christopher; Fluck, Andrew. Asia - Pacific Journal of Teacher Education42.3 (2014): 212

Gibson, D., Christensen, R., Tyler-Wood, T. & Knezek, G. (2011). SimSchool: Enhancing Teacher Preparation through Simulated Classrooms. In M. Koehler & P. Mishra (Eds.), Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 (pp. 1504-1510). Chesapeake, VA: AACE

https://www.youtube.com/watch?v=z-KyEem-KOc

http://www.religionnews.com/author/davidgibson/