משתמש:Kazrikoz/Call of Duty: Black Ops 3

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Call of Duty: Black Ops 3 הינו משחק מחשב מסוגת אקשן-יריות מגוף ראשון שפותח ע"י Treyarch והופץ ע"י Activision, המשחק יצא ב-6 בנובמבר 2015 למחשב האישי, Playstation 4 ו-Xbox One.


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

Kazrikoz/Call of Duty: Black Ops 3
קובץ:תמונת כיסוי של המשחק
כללי
סוגה פעולה, גוף ראשון
פיתוח Treyarch
הוצאה לאור Activision
הפצה Activision
סדרה Call of Duty
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Windows, Xbox One, Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4
מדיה דיסק אופטי, עותק דיגיטלי

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Call of Duty: Black Ops 3 מתרחש ב2065, 40 שנים לאחר האירועים של Black Ops II, בעולם עומדים בפני מהפך משינוי האקלים וטכנולוגיות חדשות. בתגובה לתקיפות המל"ט של Black Ops 2, כמה מדינות ברחבי העולם פיתחו הגנה אווירית היי-טק ההופכת את כוחות האוויר קונבנציונליים כמעט חסרי תועלת. ככזה, רוב הלוחמה בין המדינות נעשה על ידי פעילים סמויים נלחמים מעבר לקווי אויב. טכנולוגיה צבאית התקדמה לנקודה שבה רובוטיקה לשחק תפקיד מרכזי בלחימה, והן באופן מלא רובוטית מזל"טים דמויי אדם וsupersoldiers Cyborg פותחו כדי להילחם בשדה הקרב. כתוצאה מכך, יש ספקולציות ופחד על השתלטות רובוטית סופו של דבר. המשחק עוקב אחר צוות של חיילי מיחידות שחורים, כמו תשלומים קודמים בסדרת Ops השחורה.

כוכבי הקמפיין כריסטופר מלוני כמפקד ג'ון טיילור, קייטי סאקהוף כשרה הול, שון דאגלס יעקב הנדריקס, רחל Kimsey כרחל קיין, וטוני Amendola כד"ר יוסף סלים. בן ראודר ואבי Brammell בהתאמה להשמיע את גרסאות זכר ונקבה של דמות השחקן. דמויות אחרות כוללות ארי כץ כפיטר Maretti, ריי Gallegos כסבסטיאן דיאז, לין צ'ן כגו Xiulan, ורוברט Picardo כסבסטיאן קרוגר. סיאטל סיהוקס בריצה Marshawn לינץ 'עושה קמיע כנבל.

כלול במשחק הוא מצב הקמפיין "סיוטים", שבו הוא אפוס של הקמפיין הראשי עם העלילה השתנתה לשלב זומבים ויצורים על-טבעיים אחרים. בקמפיין הזה, וירוס הקטלני 61-15 הוא שוחרר בערים שונות בעולם, פונה למי שזה מדביק לזומבים. בתגובה, ממשלות העולם לאטום את האזורים הנגועים הגרוע ביותר לאזורי הסגר ויוצרות Deadkillers, חיילים מאומנים הקיברנטי להשמיד זומבים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב27 באוקטובר 2065, השחקן (רק מכונה בכתוביות בשם זה) ושותפם, יעקב הנדריקס, לחדור בסיס באתיופיה כדי להציל בני ערובה מNRC הרודני. הם נעזרים במפקד ג'ון טיילור וצוות של חיילים משופרים לקיברנטיקה. בעוד ההצלה היא מוצלחת, הנגן נפצע באורח אנוש על ידי רובוט לחימה, המחייב ההתקנה של שיפורים הקיברנטי מתקדמים כדי להציל את חייהם. הנגן גם ניתן עצבי ממשק ישיר (DNI), המאפשר להם לשלוט לא רק קיברנטיקה, אלא גם באופן ישיר לתקשר עם מכונות. עם DNI, השחקן מקבל אימון וירטואלי בתוך המוח שלהם, עם העזרה של טיילור וחברי הכיתה שלו: סבסטיאן דיאז, שרה הול, ופיטר Maretti. הנדריקס מחליט לעבור שיפורים הקיברנטי, כמו גם.

חמש שנים לאחר מכן, השחקן והנדריקס לשים תחת פיקודו של ה- CIA סוכן רחל קיין והוטלו חוקר אתר שחור CIA בסינגפור שהלך שקט. בעוד חקירה, הם מוצאים שהאתר השחור הותקף על ידי בני האלמוות 54, ארגון הפשע הגדול ביותר והחזק ביותר של סינגפור. אחרי שהתאוששתי נתונים הגנובים של האתר השחור, השחקן, הנדריקס, וקיין לגלות כי טיילור וצוות שלו היו אחראים לפיגוע באתר השחור CIA. הם הולכים לחקור את המיקום האחרון צוות של טיילור ביקר: חורבות מפקדת סינגפור של חברת הגיבוש, שנהרסה בפיצוץ מסתורי שבה נהרג 300,000 בני אדם. הנגן והנדריקס לגלות מעבדה סודית של ה- CIA החבוי מתחת לבניין, ודיאז, שקווים למערכות המחשב של המתקן. הנגן נאלץ להרוג דיאז כדי למנוע ממנו הדלפת סודות לציבור. הנדריקס מתחבר לDNI של דיאז לנסות ולמצוא מידע, ומגלה טיילור מנסה למצוא ניצולי פיצוץ סינגפור. טיילור אז בפומבי משחררת את מקומות מסתור של כל ה- CIA בעולם, שאלצה את הנגן והנדריקס להציל קיין מהנקמה '54 בני האלמוות באזור הבטוח סינגפור. המנהיג "בני האלמוות, Goh Xiulan, מנסה להרוג את קיין והנגן לנקום את אחיה, שנהרג בהיתקלות קודמת, אבל הוא נהרג על-ידי הנגן במקום. הנדריקס מתחיל לחשוד שקיין מסתיר משהו מהם.

צוות אז עומד בראש למצרים כדי למצוא דוקטור יוסף סלים, אחד משני הניצולים מהפיצוץ. ד"ר סלים מגלים שהוא עבד על פרויקט סודי שהיו מעורבים בניסויים לא חוקיים בבני האדם DNI, ושתפקידו היה לנחם את נושאי בדיקה לא יציבים מבחינה רגשית, באמצעות פעילות גופנית מרגיעה מעורב לדמיין יער קפוא. טיילור וצוות שלו ולאחר מכן ללכוד ד"ר סלים, לחקור אותו, ולאחר מכן לבצע אותו. בעזרתו של הצבא המצרי, השחקן, הנדריקס, וקיין לרדוף אחרי טיילור, הריגת חברי צוות הנותר שלו הול וMaretti. הנגן מתחבר עם DNI של הול ומגלה שטיילור וצוות שלו היו נגועים בישות הנקראת Corvus, מודיעין גשטלט אשר נוצר בטעות במהלך הניסויים הסודיים של ה- CIA שהביאו לפיצוץ סינגפור. ההשפעה 'Corvus סופו של דבר הפכה טיילור ומטורפת צוות שלו, שהופכת אותם אובססיה עם מציאת היער הקפוא, שCorvus מאמין הוא מקום אמיתי, לא משנה את העלות. הנגן מבין שגם הם וגם הנדריקס נגועים בCorvus, כמו גם, וזה רק עניין של זמן לפני שהם נופלים תחת שליטתה. הנגן והנדריקס להמשיך ולהתעמת עם טיילור בקהיר, שבי טיילור חוזר בקצרה את חושיו וקורעת DNI מראשו לפני שנהרג על ידי הנדריקס. עם זאת, הנדריקס נכנע לזיהום ופונה מטה של ​​חברת הגיבוש בציריך במטרה להפיץ Corvus לכל מחשב בעולם.

ראש הנגן וקיין לציריך כדי לעצור הנדריקס, אבל הם הקשו כאשר הנדריקס חטיפת מערכות המחשב השלם של העיר והופך את מזל"ט הצבאי שלה על כוחות הביטחון האנושיים המקומיים. הנגן וקיין מצליחים לפרוץ את הגיבוש HQ, שבו הוא גילה כי התאונה בסינגפור נגרמה על ידי ניסויים עם נובה 6 גז הקטלני, שמתקן ציריך יש גם מאגר של. Corvus משתמש DNI להערים הנגן להאמין הגז הוא עומד להשתחרר בכל ציריך, וקיין הוא נהרג כאשר Corvus במקום פתחי הגז לתוך החדר האטום היא ב. השחקן ממשיך ובמפגשים הנדריקס, יחד עם אחרים ניצול הגיבוש סבסטיאן קרוגר. בדיוק כמו הנדריקס הורג קרוגר, הנגן גם הורג הנדריקס. כדי לעצור הזיהום 'Corvus, הנגן מנסה להרוג את עצמם, אבל בסופו של בתוך עולם מדומה שנוצר בתוך DNI שלהם. יש, הנגן הוא להתאחד עם טיילור, שמסכים לעזור הנגן להילחם Corvus. טיילור מסבירה שהדרך היחידה עבור הנגן להביס Corvus לטוב היא ליזום טיהור מערכת בDNI. לאחר נלחם את דרכם דרך הכוחות מדומים 'Corvus, השחקן מצליח להחזיר את השליטה על גופם ומטהר DNI. כשחקן כושל אל מחוץ לבניין, כוחות הביטחון מגיעים ושואלים את הנגן לזהות את עצמם. הנגן אז מגיב ששמם הוא "טיילור".

התדרוך של כל משימה, נכתב בצורה של יומנו של טיילור, מגלה כי השחקן מת למעשה זמן קצר לאחר הניתוח שלהם, מצביע על כך שכל אירוע שקורה לאחר מכן הוא פרי החלום הגוסס של השחקן, המבוסס על הניסיון האמיתי של טיילור כפי שהוא ו הנדריקס הלך על ציד לסוכן סוררים, דילן אבן, כמו גם צוות שלו, שכולם הוחלפו עם טיילור, דיאז, הול וMaretti בחלומו של השחקן.

סיוטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

השחקן מתעורר רק כדי לשמוע על ידי ד"ר סלים שהם מתים, וכי השחקן חייב לספר את הזיכרונות שלהם. הנגן אומר ד"ר סלים שהם Deadkiller שנשלח לחקור את היעלמותו של צוות Deadkiller של טיילור. עם זאת, על החקירה, השחקן והנדריקס לגלות שצוות של טיילור השתמש קשרי DNI כדי לבטל את ההגנות הסגר אזור כל רחבי העולם. בשיתוף פעולה עם רחל קיין, השחקן וצוות של הנדריקס מרדף טיילור כל מסינגפור למצרים, סופו של דבר נאלץ להרוג את כל צוות. עם זאת, הנדריקס הוא נגוע באותו הווירוס שהפך את טיילור ומטורפת צוות שלו, ויוצא לציריך. הנגן מגלה שד"ר סלים הוא למעשה דימוס, demigod האחראי ללשחרר את מגפת הזומבים על האנושות. דימוס נכנס מוחו של השחקן כאשר הם ממשק עם הול, ומנסה לתמרן אותם לפתיחת פורטל לממד הבית שלו, Malus. השחקן פנה לאחר מכן על ידי demigod אחר, Dolos, שהוא אוהד את האנושות ומבקש להרוג את דימוס, אחיה. Dolos משלוחי שניהם השחקן ודימוס לMalus, שבו דימוס הוא פגיע. תחת הדרכתו "Dolos, הנגן הורג דימוס, שהסתיים מגפת הזומבים על פני כדור הארץ, אבל ההשמנה השחקן בMalus. Dolos אז מסביר לשחקן שתוכניותיה האמיתיות הן להרוג את כל demigod אחר וישות על טבעית שיכול לאתגר אותה, והשחקן מסכים לעזור לה.

זומבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

למשחק ישנו מצב זומבים בו אתם יכולים להילחם ולהרוג זומבים ועל כך לקבל נקודות וירטואליות ולקנות איתם שידרוגים ונשקים לדמות ולנשקים.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:Call of Duty (סדרת משחקים)