משתמש:Kesem.pr

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אופיר חדד (נולד ב-28 באפריל 1973) הוא זמר ישראלי, ים תיכוני.

חדד נולד בעיר חיפה להורים ממוצא תימני, יכולת השירה וההגייה התימנית הושרשה בו כילד וכנער בין היתר, מהתפילות והמזמורים, אליהם נחשף בבית הכנסת. סבתו חנה ז"ל הייתה הבת של שלמה סינוואני ז"ל אח של הצדיק הרב חיים סינוואני זצ"ל. בילדותו מגיל 10 החל לנגן על קלידים ועד היום מנגן על פסנתר. מאז ומתמיד בעשייה מוזיקלית. חי ונושם מוזיקה. השירים הראשון "לוקח את הזמן" מילים ולחן: שמואל אלבז ייצא בשנת 2007 והשיר השני "אהבת אמת" מילים: דורון דוידסקו. לחן: שמואל אלבז ייצא שנה לאחר מכן ב-2008 השירים והקליפים זכו לחשיפה גדולה בערוצי הטלוויזיה והרדיו. ונכנסו לאוסף שניים סוכר הקליפ "אהבת אמת" צולם ביפו העתיקה, קליפ אותנטי. "לוקח את הזמן" צולם הבקתה הרומנטית מעץ. אופיר התארח לראשונה בתוכנית "הכל זז עם דודו טופז" לאחר שחברתו לחיים, שהיום אשתו. כתבה מכתב למערכת שחלום חייו להופיע בטלוויזיה עם השירים שלו. דודו נענה לבקשה ונתן לאופיר משימה שבסופה שר בתוכנית את "אהבת אמת". בתוכנית גם נכח דידי הררי שהבטיח לאופיר להקליט שיר באולפן , השיר שיצא לאחר מכן, "רגעים של קסם" מילים ולחן: סגיב כהן. לאחר התוכנית אופיר זכה לאהדה ופרגון גדול. התארח בתוכנית "יענקלה לאן" עם השיר "רגעים של קסם" ולאחר מכן, התארח בכל האולפנים השקופים בערוץ 24 וחשף את שיריו החדשים. בסיום אלבומו הראשון "הכל מכתוב" שנגע בכל גווני הקשת התארח אופיר לשעה שלמה בתוכניתו של דידי לוקאלי. שירים מתוך האלבום: 1. לוקח את הזמן" -מילים ולחן: שמואל אלבז. 2. "אהבת אמת" - מילים: דורון דוידסקו, לחן: שמואל אלבז. 3."רגעים של קסם" -מילים ולחן: סגיב כהן. 4. "לחיות מאהבה"- מילים: אבי בלקין לחן: אופיר חדד. 5. "יום ועוד לילה" -מילים: ציון אבדייב לחן: אופיר חדד. 6. "ברגע הנכון"- מילים: שימי בקר לחן: דודו אשכנזי. 7. "המחמאה הכי גדולה" -מילים ולחן: דודו אשכנזי. 8."צעיר לעד"- מילים: לירז נתיב לחן: עממי. 9."בונבון"-מילים ולחן: אבי רן טוויג וישי חג'בי. 10."יבוא מחר"- מילים: סמדר שיר לחן: אבי רן טוויג. 11. "הכל מכתוב"- מילים: שי חגי לחן: ברק רוני. 12. "לך חיכיתי"- מילים: אופיר חדד לחן: עממי 13. "יצר הרע"- מילים: אופיר חדד לחן: עממי 14. "לא כל יום פורים" מילים ולחן: אבירם דרעי. 15. "חורף קר" מילים: גל שריג. לחן: דנה מלכה ורפאל פדידה.

בתוכנית פתיחת העונה בסיום הקורונה "שישי שמח עם ירון אילן" התארח אופיר עם ביצוע בלעדי וקצבי ל"שיר פרטי" של זוהר ארגוב שעליו גדל ושואב את השראתו.

אופיר חדד, בעל קול ייחודי ומרגש. מקבל השראה מאשתו וארבע בנותיו המתוקות. מופיע כל השנים על במות רבות ומגוונות. המון מעריצים ותיקים מחבקים ותומכים בו לאורך כל הדרך. אופיר עובד על אלבום חדש שייצא לאור בקרוב עם שירים שמחים ובלדות מרגשות.