משתמש:LIOR 132746/סוף כל הקיץ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סוף כל הקיץ הוא סרט דרמה אמריקאי לשנת 2017 שביים ונכתב על ידי קייל וילמובסקי. בסרט מככבים טיי שרידן, קייטלין דבר, אוסטין אברמס, ביו מירצ'וף, פאולה מלקמסון ואנבת 'פיש.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קונרד (שרידן), האנטר (אברמס) וטים (לי) הם חברים קרובים המתגוררים בעיירה קטנה. גרייס (דבר) אוהבת את קונרד והם מתחילים לבלות זמן רב אחד עם השני, מה שמדגיש את הקשר של קונרד עם האנטר וטים. לאחר שהבטיח להאנטר וטים שיוכלו להסתובב ב- 4 ביולי, קונרד מסרב להזמנה לצפות בזיקוקים עם משפחתו של גרייס. שלושת הנערים נוסעים ברחבי העיר וגונבים קישוטים לגינה וקונראד - על מעז - הולך לגנוב צמח ממרפסת ביתו של גרייס. לא ידוע על כך, גרייס ניהלה קודם לכן קטטה עם אחיה אריק, שכתוצאה מכך נשארה בבית בזמן שגרייס והוריה הלכו לראות את הזיקוקים. הנערים כמעט נתפסים ואריק נכנס לרכבו, רודף אחריהם לפרברי העיירה. הנערים נמנעים בצמצום של צבי המסתובב בכביש, אך אריק מכה בצבי ומתנגש בעץ. הנערים מתווכחים אם לקרוא לעזרה, מכיוון שהוא עדיין נושם, אך עוזבים את הזירה בתקווה שמישהו יעבור בקרוב. למחרת היום מתפשטת מילה בעיר כי אריק נכנע לפציעותיו ומת. גרייס מוכתמת מאשמה בגלל מאבקה באריק ומוצאת נחמה בקונראד, שנשר עם טים והנטר בגלל סירובם לסייע לאריק בזירת התאונה. קונרד מנסה לומר לגרייס את האמת אך נקטע על ידי הוריה. ככל שגרייס מוצאת נחמה בקונראד, השניים מתקרבים. בלילה שהוריו של גרייס הולכים למכללה של אריק לארוז את חדר המעונות שלו, היא מאבדת את בתוליה לקונראד. גרייס עוזבת ללכת לכנסייה למחרת בבוקר, ואומרת לקונראד שיהיה לו את הבית לעצמו, אך הוריה חוזרים מוקדם. הוריה של גרייס מגלים את עטיפת הקונדום שנזרקה, ובהרגיש שהם נבגדים, אומרים לקונרד לעזוב. גרייס מנהלת קטטה עם הוריה והולכת לחפש את קונרד, מוצאת אותו בבית נטוש שהראה לה קודם. קונרד, כעת במצוקה, מודה בפני האמת על גרייס והיא עוזבת, אומרת לו שהיא לעולם לא רוצה לראות אותו יותר. קונרד חוזר הביתה ומספר לאמו מה קרה. לאחר שיחה זו הוא הולך לראות את הוריה של גרייס כדי לומר להם את האמת ולהחזיר את הצמח. נחשף שקונראד מעולם לא חזר לקשר עם גרייס ומקווה שהיא בסדר איפה שהיא. קונרד בוגר מתחתן בסופו של דבר ונולד לו בן, אותו הוא מכנה את אריק.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

טיי שרידן בתפקיד קונרד סטיבנס, עניין האהבה של גרייס

פבלו שרייבר בתפקיד קונרד סטיבנס הזקן

קייטלין דבר בתפקיד גרייס טרנר,

עניין האהבה של קונרד

אוסטין אברמס בתפקיד האנטר גורסקי, חברו של קונרד

ריאן לי בתפקיד טימי, חברו האחר של קונרד

פאולה מלקומסון בתפקיד הגברת סטיבנס, אמו של קונרד

אנבת 'פיש בתפקיד הגברת טרנר, אמה של גרייס

ביל סייג בתור מר טרנר, אביו של גרייס

ביו מירצ'וף בתפקיד אריק טרנר. אחיה המנוח של גרייס

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט צולם בצפון קרוליינה ביולי 2013 תחת הכותרת כתמי דשא

שחרור[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2018, גרביטאס ונצ'רס אספה את זכויות ההפצה של צפון אמריקה לסרט, החזירה מחדש את " כל סאמרס אנד" וקבעה את מועד יציאת הסרט ל -1 ביוני 2018.