לדלג לתוכן

משתמש:Lahavli/העמותה לקידום החינוך תל אביב יפו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו (ע"ר) נוסדה בשנת 1982 כארגון פרטי המספק קשת רחבה של שירותים חברתיים ללא מטרות רווח כדי ליצור מציאות חדשה עבור אלפי ילדים מיפו, דרום תל אביב ובת ים. מטרת העמותה היא להעניק לילד את ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הגלום בו, ובאמצעות חום, אהבה והדרכה לסייע לו לצאת ממעגל העוני.

אלימות, פשע ועוני הם הנורמה עבור הילדים האלה, וללא התערבות מבחוץ, זהו העתיד הצפוי להם. לצד המחסור הזה משולבים מרכיבי הפשע של הרחוב, המפתים את הילדים עם הבטחות של שייכות וקבלה. ברגע שילד נוטש את בית הספר ועובר לרחובות, מדובר במקרה אבוד שלא יחזור למסגרת.

כל מרכזי הפעילות והבתים החמים של העמותה מספקים קשת רחבה של תוכניות נרחבות כדי להקיף את עולמו של הילד והמסגרת בה הוא חי. מסגרת זו יוצרת רשת רחבה של תמיכה מתמשכת אשר מלווה את הילד לאורך כל הדרך.

תוכניותינו מציעות הרבה ממה שילד צריך כדי לפרוח. החל מסיוע במזון וחונכות, ייעוץ נפשי, טיפול באמנות ואפילו טיפול רפואי מונע. אנו מספקים את מירב הרכיבים הנחוצים לילדות בטוחה.

העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הרווחה על מנת לכוון, לספק סיוע וכן להעריך את ההתקדמות של הנזקקים בתוך תחום הפעולה ו.