לדלג לתוכן

משתמש:Laviek

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מדע הצבעים והתת מודע

מדע הצבעים והתת מודע הינו מדע מדויק שהתגלה ע״י לביא קובי עיני (lavie kobe Eini)בשנים 2010-2011 . מדע הצבעים התחיל בתור מושג שנקרא עוד הרבה לפניו ״אופטימיות - קוסמית” ערך מוסף עילי לקהל במדיה דיגיטלית בעידן הפייסבוק והרשתות החברתיות . אשת רוח ומתקשרת בשם ״קרן כהן ״ גילתה שמדע הצבעים והתת מודע הוא נמצא על התדר הכי גבוהה ביקום ,תדר האהבה ❤️. מאז החיבור הזה נוצרה קהילה קטנה וחשיפות בעיקר אישיות ודיגיטליות בלבד . לא נוצרה חשיפה לקהל הרחב עקב משאבי זמן קצרים ומשמעותיים שלא הותירו זמן ליציאה וחשיפה משמעותית. מדע הצבעים הינו מדע מדוייק שאיתו אפשר לקרוא את התת מודע בשלושה - ארבעה דרכים בחיים : דרך האוכל שאנחנו מכינים- לאוכל יש אנרגיה ,לנו יש רגשות , הרגשות האלה נמצאים בכול מה שאנחנו עושים, דרך האוכל זהו המדד הכי שקוף שלנו.

דרך ארון הבגדים שלנו- בגדים שאנחנו לובשים הם הרגשות שלנו בצורה חיצונית. כול צבע על הבגד משדר רגש/פעולה/תכונה שיש לנו ,גם אם הארון שלנו מבולגן או יש לנו שתי ארונות בגדים ,הצבעים שלהם יספרו לנו את כול המידע עלינו גם בלי שנספר על עצמנו כלום ,גם אם מדובר בצבעים בודדים או בצבע אחד משתנה.

הבגדים שאנחנו לובשים עכשיו - הרגשות שלנו כלפי חוץ ,התת מודע מעלה למודע שלנו רגשות ופעולות דרך התכונות שלנו ,לכול בגד יש משמעות עכשווית על מה שאנחנו עושים או מתכוונים לעשות בהמשך .

בחיים אנחנו מיישמים רק 10% מהצבעים שיש לנו ,המודעות לגביהם היא ממש נמוכה ,ישנה מודעות כלפי זה רק בפועל אנחנו מיישמים ממש קצת . כדי להגיע למודעות גבוהה יותר אנחנו יוצרים לנו דרך צבעי הבסיס שיש לנו בתת מודע כלפי המודע שלנו ביום יום ואז יוצרים התנהגות פנימית משתנה דרך צבע אחד חזק ובולט בתת מודע .