משתמש:Lev.daniel/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

'אוהד בר' (נולד ב- 3 לאוקטובר, 1981) הוא זמר, מלחין, יוצר ופעיל חברתי בקהילה הלטה"בית.

אוהד בר והחל את דרכו המוזיקלית בעת שכתב והלחין שירים בשיתוף עם נטי (נטע) ויסמן, בין היתר פעל אוהד במשותף עם האמנים ברי סחרוף וג'יין בורדו.

אוהד בר, החל את דרכו המוזיקלית בשנת 2008 עת שכתב והלחין שירים בשיתוף עם נטע ויסמן ועם היוצרים רמי פורטיס, וברי סחרוף. בין היתר היה שותף בר בהפקת האלבום "Heroes in a Tale" ו"האלכימיסטיק". אוהד בר הוא בוגר רימון בית ספר למוסיקה בת זממנו ולג'אז. אוהד נולד למשפחה חרדית אותה עזב בגיל 12.

אוהד הוביל להקמת ההרכב המוזקלי Had Brakes, הרכב אלטרנטיב עם השפעות בריט-פופ. הרכב זה משך את תשומת ליבו של הדוגמן והשחקן מייקל לואיס, והוביל לכיכובו בוידאו-קליפ לסינגל הבכורה -ALL I CAN SAY אשר נכתב בליווי של רן אלמליח מכנסיית השכל.

אוהד בר היה שותף לכתיבת האלבום Heroes in a Tale, שיצר והפיק נטי ויסמן, בו השתתפה גם הסולנית והיוצרת דורון טלמון (ג'יין בורדו).

אוהד הוא גם מכותביה של הזמרת מורן אהרוני, השיר "רגע בשטח" שכתב והלחין מופיע באלבומה הראשון.

ב-2019 יזם בר יזם מופע מחווה לאמני "מועדון ה-27", זאת בשותפות עם הזמרת גל דה פז.

באוקטובר 2018, כחלק מפעילותו החברתית היה שותף בר לכתיבת השיר "בן או בת", שיר שהפך לאחד משירי המחאה הבולטים של מחאת הלהט"ב (2018). בצילומי הקליפ לשיר התנדבו עשרות אנשים ובהם שחקנים ובראשם אבי פניני ועמי ויינברג. גם אמן המיקס אורי ברק (מומו) לקח חלק בפרויקט.



קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]



קטגוריה:זמרים השרים בעברית קטגוריה:זמרי רוק ישראלים קטגוריה:ישראלים שנולדו ב-1981