משתמש:Liavelishar108/סוכני האימה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

״סוכני האימה״ באנגלית Terror agent היא סדרת אימה אינטרנטית באתר Youtube ובקבוצה ודף בפייסבוק שבה מראים את החיים של סוכנים שעובדים בסוכנות לחיסול כל הרוע בעולם. בתחילת הסדרה נער בשם ג׳אק מגיע למשימה ורואה ילדה פצוע ומגלה שהיא איתו באותו סוכנות. השניים נשלחים למשימה על ידי המפקדת יוליה. לאט לאט הסוכנים מכירים ילדים חדשים והמתח מתחיל.

מספר עונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

3-לא ידוע

אורך פרק[עריכת קוד מקור | עריכה]

10-20 דקות

מספר פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

20-לא ידוע

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג׳אק ורוז מכירים וג׳אק מגלה שרוז היא בתו של אחד הרוחות המסוכנות בעולם המכונה ״מלך הרוחות״. ליאם יורה ברוז וג׳אק וליאם מכירים ומנסים לרקום תכנית לחיסול מלך הרוחות. ג׳אק מגלה שמלך הרוחות מתכנן להפוך את העולם לעולם האימה האדום ומצליח. העונה מסתיימת שרוז חוזרת לחיים ופוגשת את ליאם בזמן שג׳אק בורח מהרוחות עם משאית שמצא שבסוף העונה ג׳אק עובר תאונה רוז כולאת את ליאם ומכוונת לאביה אקדח.


עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמה ביתו של ראש העיר מצילה את ג׳אק ובתמורה ג׳אק צריך לעזור לה לסלק את הרוחות בבית שלה. רוז אומרת לליאם לירות בעצמה באקדח מיוחד כדי לצאת רוז מגלה למלך הרוחות שהיא עבדה עליו והיא לא הבת שלו ורוז יורה בו. ג׳אק ואמה מכירים את אנה אורי וטום. ליאם מחפשת את רוז ורוז מחפשת את ליאם. החבורה מגלים כוח גדול יותר מאי פעם שהוא השד החזק בעולם ״מלך השדים״.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג׳אק (ליאב אלישר - כל העונות) הסוכן הראשון אמו יוליה אביו מלך השדים ואחותו ליאם לא ידע זאת עד עונה 2. ג׳אק מגלה שבעתיד אמור להינשא לרוז ושבנם שון ינצח לתמיד את האימה. רוז (עמית בלילה - כל העונות) סוכנת מקצועית שעבדה על כולם כדי לחסל את מלך הרוחות . מאוהבת בג׳אק בסתר ולא יודעת איך להגיד לו זאת. ליאם (ליאן פינטו - כל העונות) הבת של מלך הרוחות מגלה לג׳אק אחיה את האמת כשאביהם מת וכשמלך השדים אסר אותם. ליאם העתידנית שומרת על שון וכששון נוסע להווה עם ליאם העתידנית הוא פוגש את ליאם הרגילה וליאם מתאבת בו. אמה (שיר סבג - עונה 2-לא ידוע) ביתו של ראש העיר ביתה רדוף רוחות ונאלצת לעזוב. מצילה את ג׳אק מתאונה וג׳אק מבטיח לעזור לה. אמה מפונקת אבל רוצה להשתנות. חברתה ג׳סיקה היא גם המשרתת שלה.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוליה (עליזה אסרף תפקיד אורח בעונה 2-לא ידוע) המפקדת של הסוכנות אמם של ג׳אק וליאם

נשואה למלך הרוחות שלא גילה לה מי הוא באמת.

אנה (טליה לביא - עונה 2) אחותו של אורי שרודפת אותם רוח. הוריהם מתו. הם מכירים את אמה וג׳אק והם עוזרים להם. אורי (עידו לביא - עונה 2) אח של אנה הוריו מתו ורודפת אותו ואת אחותה רוח. אמה וג׳אק עוזרים להם. בהמשך עונה 2 אורי הופך לרוח. טום (עומרי בירנהק - עונה 2-לא ידוע) מתגלה במלון האימה ועוזר לג׳אק ולאנה למצוא את אורי ואמה. לקראת סוף עונה 2 נעלם ומתגלה כהבן של מלך השדים.