משתמש:Liorl/אלכס גינזבורג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קובץ:Alex Ginzburg.jpg

אלכס גינזבורג הוא רופא עור מומחה בכל תחומי השתלות השיער אצל נשים וגברים ונחשב לחלוץ בתחום זה בישראל ובעולם. ד"ר גינזבורג הוא מהחלוצים בתחום השתלות השיער בשיטת FUE ומהרופאים הראשונים בעולם שהחלו בשנת 2002 לעשות השתלות שיער בשיטת (FUE (Follicular unit Extraction. כיום הוא מנהל את יחידת שיער והשתלות בקליניקת "קלאס קליניק" בבית החולים על שם "שיבא". ב -2009 הוצא לאור ספרו, "השיער - התשובה לנשירת שיער והתקרחות" . ד"ר אלכס גינזבורג מבצע השתלות בכל העולם. עד היום ביצע השתלות שיער באורלנדו, ארה"ב, גרמניה, ספרד, הודו, הרפובליקה הדומיניקנית, רומניה ועוד. ב- 2008 ביצע ד"ר גינזבורג השתלת שיער בשידור חי בכנס של כירורגיה דרמטולוגית בפרנקפורט, גרמניה, בהשתתפות 600 רופאי עור.

לימודים בכל העולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

גינזבורג התמחה ושיכלל את הידע שלו בעזרת מורים מכל העולם. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת La Plata שבארגנטינה. ההתמחות של גינזבורג היתה בדרמטולוגיה, במרכז הרפואי "רבין" שם עבד כרופא בכיר וכאחראי אגף כירורגיה של מחלקת העור, אך במהלך שנים אלה גיזבורג גם עבר התמחות בכירורגיה דרמטולוגית בסביליה ובהשתלת שיער באלבמה שבארה"ב. ב- 1981 למד גינזבורג את הבסיס להשתלות שיער אצל ד"ר גארי מונהייט וד"ר דניאל רוסו. לאחר מכן עבר לפריז ללמוד אצל ד"ר פייר בוהאנה וד"ר פאטריט רובין. לאחר מכן טס גינזבורג לטורונטו ללמוד אצל ד"ר אונגר.

סדנאות והרצאות בכל העולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

החל מסוף שנות ה -90 ד"ר גינזבורג הוזמן לעשרות קורסים וסדנאות ברחבי העולם. הוא לימד השתלות שיער בבוקרשט ובמפגשי ISDS באתונה שביוון, בברזיל ובספרד. גינזבורג גם הנחה סדנאות השתלות שיער בכנס בינלאומי של כירורגיה דרמטולוגית בפורטוגל, בנוסף השתתף והנחה סדנאות במקסיקו, בהודו (שם הדריך וביצע 7 השתלות שיער בהשתתפות 50 רופאים הודים), בלונדון, פריז, סאן פאולו, מדריד, אורלנדו, כנס RADLA שבארגנטינה, כנסים באיטליה, אוסטרליה ועוד. ב- 2004 ד"ר גינזבורג הנחה סדנת השתלת שיער בשיטה חדשה הנקראת FUE וגם השתיל לראשונה בטורקיה שערות מן החזה לקרקפת וב- 2006 הוזמן להיות היו"ר של סדנה בנושא השתלת שיער וכן כמרצה בכנס בינלאומי שנערך בסן דייגו, ארה"ב.

ב- 2008 הוזמן להרצות ולהיות חבר בצוות המרצים של הסדנה האסיאתית הראשונה להשתלות שיער בסיאול, קוריאה. באותה שנה הוזמן גם להרצות ולהיות חבר בצוות המרצים בארגון האירופאי להשתלות שיער. ב-2007 שימש כיו"ר דיון בנושא דרמטולוגיה קוסמטית בכנס העולמי של רופאי עור בארגנטינה, בו הרצה בנושא השתלות שיער וב- 2009 היה אחד ממארגני הכנס הבינלאומי להשתלות שיער באמסטרדם ונבחר כאחד מחברי הדירקטוריון של ארגון ההשתלות הבינלאומי. ב- 2010 השתתף ד"ר גינזבורג בועדה המארגנת של הכנס העולמי בנושא סרטן העור, במדריד שבספרד.