משתמש:Liransela123/משטרת האופנה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משטרת האופנה

התכנית משטרת האופנה עלתה לאוויר ב10 בספטמבר 2010 בארה"ב והייתה משודרת באופן קבוע לאחר טקסי הוליווד הנחשבים. כגון : אמי אוסקר וכו. לאחר שזכתה להצלחה אדירה בעולם התוכנית התרחבה לסדרה ,ומשודרת בישראל שבוע אחרי שידורה בארה"ב בימי שישי ב17:30 בערוץ E.

הכוכבת הראשית של הסדרה הנה ג'ואן ריברס , קומיקאית, שחקנית, סופרת, ואייקון תרבותי אמריקאי אשר הולמת בבכירי הסלבס של הוליווד כבר משנת 1996, עם ביקורות נוקבות, בלתי מרוסנות, וחסרות רחמים על השטיח האדום.

חברי הפנל הנוספים הם: ג'ורג' קוציאופולוס- עורך מגזין, יועץ וסטייליסט, הוא הלביש כוכבות רבות כגון: קייטי פרי, אן האתוואי, ג'וליאן מור. כעת משמש כעורך במגזין C ובעבר שימש כחבר מערכת במגזין הניו-יורק טיימס, שם הוא הפיק צילומי אופנה עם ג'וליה רוברטס, סלמה הייק, ועוד.

ג'וליאנה רנסיק- מגישת חדשות ערוץ !E ולאחר שנישאה לזוכה הריאליטי "המתמחה", ביל רנסיק, לוהקו לסדרת ריאליטי משלהם, "ג'וליאנה וביל", בערוץ סטייל.

קלי אוסבורן - אשר מוכרת לעולם מהסדרה זוכת האמי "משפחת אוסבורן". עוסקת כיום בתחום הרדיו, התאטרון, הטלוויזיה והאופנה. השתתפה ב2007 במחזמר "שיקגו" בברודווי ובהמשך אותה שנה הייתה מועמדת לפרס סוני היוקרתי על אירוח תכנית רדיו. בנוסף הסינגל שלה שמכר למעלה מחצי מיליון עותקים. כיום נבחרה להוביל את קמפיין קו ההלבשה של מדונה ובתה לורדס.

בסדרה עצמה יהיו קטעים מקוריים כגון "פריסת השטיח האדום", שייקח את הצופים לאירועים עטורי כוכבים ברחבי לעולם . בנוסף יהיו פינות בהם ילעגו המנחים על אופן הלבוש והטעויות האפנתיות שנעשו בבכורות בשטיח האדום , או גם בבחירות האופנתיות בחיי היום יום של הכוכבים. לאולפן יגיעו השמות הכי חמים בעולם האופנה להגיד את דברם בנושא הסדר היום האופנתי. הצוות יקפוץ לעתים קרובות לסטים של סדרות וסרטים לקבל מידע פנימי על התלבושות של הכוכבים . בסיום של כל פרק, ג'ואן עושה סקירה אחרונה של המתלבשים הכי טובים והכי רעים של אותו השבוע.