משתמש:Maayan.lab/Nox

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משחק ליחיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתרחש בעולם שנקרא נוקס (Nox), עולם מסתורי ומרתק, שם חיים מכשפים, אשפים, מפלצות, שדים, לוחמים ואנשים רגילים. הכל הלך טוב ויפה, עד שהשלווה נשברה. הקובה (Hecuba) צאצאית של המעלים באוב, מזמנת את ה"כדור". ל"כדור" יש היסטוריה ארוכה. בעבר, היו נאכרומאנסרים (מכשפים אפלים) שניסו להשתלט על העולם, אך מישהו עצר בעדם. הגיבור האגדי ג'אנדור. הוא כלא אותם בתוך ה"כדור". ה"כדור" היה בכדור הארץ, אצל אדם בשם ג'ק כסח. בחור אמריקאי שגר בקרוואן. בזמן שהקובה לוחשת את קסם הזימון, הכדור שנמצא אצל ג'ק על הטלוויזיה משבש את רשת השידורים. ג'ק קם לתת מכה לטלוויזיה ובטעות נוגע ב"כדור", שגורם לג'ק, לטלוויזיה ולו (ה"כדור") להישאב לעולם של נוקס (Nox). הם נוחתים על ספינת אוויר, ובה רב חובל. רב החובל מסביר לג'ק לאן הגיע, ומספר לו על הקובה. הוא אומר לג'ק שאפשר להביס את הקובה ובכך להחזיר את נוקס למסלולו. בתחילת המשחק ג'ק יצטרך לבחור את סוג הלוחמה החביב עליו. אתם תבחרו אם להוביל אותו בדרך הלוחם, דרך המכשף או דרך הלהטוטן. אם תבחרו בדרך הלוחם יהיה עליכם לפגוש את אדון המלחמה: הורנדוס. כקוסם יצטרך ג'ק למצוא את: הורברת'. וכלהטוטן יצטרך ג'ק להתקבל אצל רב-הלהטוטנים: אלוודין. כל אחד ידריך אותו כיצד להפוך למאסטר ולהביס את הקובה. כמו כן, לכל סגנון לוחמה, אביזרים וסטטיסטיקות שונות. הקוסם יכול להטיל יותר ממאה קסמים, הלהטוטן מזמן ומהפנט את היריב, בעוד שללוחם מהירות, חיים וכוח חזקים יותר, כך הוא מתחמן את יריבו, ומתחמק ושוב תוקף. במשחק ישנם אחד-עשר שלבים לכל סוג לוחמה. העלילה תמיד תלך לפי סוג הלחימה שבחרתם.

משחק מרובה משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנה גם אפשרות למשחק מרובה משתתפים, שם יהיו לכם כל היכולות כבר בתחילת המשחק. במשחק מרובה משתתפים יש שתי אפשרויות. תוכלו לשחק ברשת ביתית, או ברשת אינטרנטית. כך תוכלו לקיים תחרויות, משימות ומלחמות ברשת.

מאפייני המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

למשחק יש מאפיינים ריאליסטיים מדהימים. לדוגמא, אם ג'ק הולך במערה עם מים, ישמעו ברקע טפטופים. אם ג'ק נמצא במערה עם שלדים, עכבישים ורוחות, ישמעו ברקע צעדים, נשימות כבדות, וצרחות מחרידות. אם תהיו במקום מלא אורקים, ישמע ברקע מקצב תופים עתיק. המאפיין הזה יכניס אתכם לאווירת המקום. המשחק מפתיע עם זוויות ראיה חדשות, רואים על המסך רק את שטח הראיה של הדמות, כלומר: אם מול ג'ק יהיה עץ, אתם תראו אור רק בחלקים שג'ק יוכל לראות, מאחורי העץ יראו רק שחור. אפילו אם תעברו ליד חלון תוכלו לראות מה מתרחש בתוך המבנה. יש גם אפקטים מעולים ומושכים. לדוגמא, בתחילת המשחק, אם מזיזים את העכבר הוא מותיר אחריו שובל של ניצוצות. בעת לחיצה העכבר ישפריץ ניצוצות של קסם לכל עבר. וגם במהלך המשחק, כשמקבלים קסם חדש, או מגילה חדשה, יעופו ניצוצות זהובים על כל המסך.

תכונות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוחם:
בריאות: מצוינת
קסם: אין
כוח: חזק
מהירות: מהיר
קוסם:
בריאות: רופפת
קסם: מצוין
כוח: חלש
מהירות: איטי
להטוטן:
בריאות: ממוצעת
קסם: בינוני
כוח: רגיל
מהירות: רגיל

היו פיקחים, היו ערמומיים, שחקו ב –Nox...[עריכת קוד מקור | עריכה]

הביסו את מלכת האלמוות, ושלטו בשדה הקרב באינטרנט. משחק פעולה מהיר עם עלילה מדהימה שמתרחשת בארץ מלאה סודות ותרמיות.
זויות ראייה מדהימות
מערכת קו ראייה חדשנית יוצרת רמה גבוהה של דריכות! טכנולוגיה חדשנית תאפשר לך נקודות מבט יוצאות דופן על המשחק שיקפיצו לך את האדרנלין בדם.
מלכודות
Nox מאפשר לכם ליצור את המלכודות והחידות שלכם במשחקי סולו ובמשחקים רבי-משתתפים. הולכת שולל וערמומיות הן תכונות חשובות בעולם הזה. דמיינו לעצמכם מצב של השלכת האויב לחדר מלא בעכבישים ארסיים או לבור מלא בלבה.
שלוש דרכי משחק
בחרו את נתיב הלוחם ורסקו את היריבים שלכם בעזרת כוח ומהירות. למדו את דרכי המכשפים וראו כיצד האויבים מתכווצים בפחד.עכבו אחרי שביל הלהטוטן וזמנו יצורים כדי שיבצעו את הפקודות שלכם!
סביבה אינטראקטיבית
הזיזו סלעים כדי לחסום מעברים. שברו חביות של מים כדי לכבות שריפות או פוצצו חביות חומר נפץ וראו איך בשניות הכל הופך לרסיסים קטלניים!
קסמים, כלי נשק ויכולות
ב-Nox תוכלו למצוא למעלה מ-50 קסמים, כלי-נשק ויכולות מיוחדות. זמנו זאב צמא-דם כדי שיעקוב אחרי האויב החמקמק שלכם, שלטו בכוח הטבע והביאו להשמדת מערה מלאה בשדים! תוכלו לזמן עד שמונה משרתים נרצעים כדי שיבצעו את הפקודות שלכם.
משחקים רבי משתתפים
שחקו בשדה קרב אין-סופי באינטרנט, Westwood Online התחברו לקבוצות עם חברים במשחקים של 'תפוס את הדגל' או שלטו בהם במשחקי 'לחיים ולמוות'.