לדלג לתוכן

משתמש:Maytsh

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני מאיה, סטודנטית לפילוסופיה וביולוגיה, מתעניינת ביותר מדי תחומים. אוספת ספרים בצורה אובססיבית, חרדה לשלומם של ספרים שאני משאילה ;)

מלקרוא אנציקלופדיות ללכתוב אותן, רעיון משעשע.


"אינני יודע איך יראני העולם, אך לעצמי נדמית אני כאישה, שכל חייו שיחקה על שפת הים ונהנתה במצאה מדי פעם חלוק אבן ממורט יותר, או קונכיה יפה מן האחרות, בעוד ים האמת הגדול משתרע לפניה, ועדיין לא חקרו איש, ולא חשף את סודותיו" {מיוחס לניוטון, במקור במין זכר, נערך}



אני אתאיסטית\אגנוסטית(תלוי מתי שואלים אותי),פציפיסטית(מי יכול להיות פציפיסט באמת במדינה שלנו...) והומניסטית(תמיד). אני דוחה רלטיביזם(על מנת להוכיח כמה הוא טיפשי אני מניחה שאנשים יודעים מהו רלטיביזם), ומאמינה שהוא משחית כל סיכוי לחברה מתוקנת(מה זו חברה מתוקנת?),מרתיח אותי שאין יותר אידאלים ואחריות אישית בתחומים המוסריים והאתיים(מה זה מוסר? איפה גרה אתיקה?) .יש מקום לצדק בעולם הזה(אין עולם אחר שונאת לייבניץ), ויש לנסות לשאוף להרמוניה מקסימלית אפשרית. רוחניות ואמונות תפלות מעוררים בי רחמים ואי נחת. אני שונאת קפיטליזם,בטלויזיה שלי בבית ניתן לצפות רק בדיוידי. וכן,כן, אני יודעת שאין פרקסיס בתחומים שמעניינים אותי. לא יודעת למה זה רלוונטי, אבל שיגרו לי באימייל שאלות בנושא.

לא יודעת לערוך. אויה.