משתמש:Mmtt1953/שולמית בת אור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Mmtt1953.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Mmtt1953.
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

שולמית בת אור היא משוררת, שחיתה רוב חייה בתל אביב ומתגוררת נכון לשנת 2013 במיתר. בוגרת "תיכון חדש" בתל אביב. מורה מוסמכת לפלדנקרייז. פיתחה שיטה יצירתית להוראת אנגלית בשילוב פלדנקרייז לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

אמא לבת וסבתא לנכדה אוטיסטית.

בת אור נולדה ברומניה, אך זיכרונותיה הראשונים הם מתל אביב אליה עלתה בהיותה כבת שנתיים. ילדותה עברה במעברת הרטוּב ליד ירושלים ובשכונת עוני בתל אביב. מאלף נחשים, זונות ושיכורים היו חלק מנוף ילדותה ושכונתה. לפני כתה א' היא עברה להתגורר עם משפחתה ברמת גן וחוותה ילדות קסומה שכללה קרקור תרנגולות וטיפוס על עצים, בסגנון טרזן. מיד אחרי שהצליחה ללמוד לקרוא ולכתוב, וזה לא היה קל, התחילה לכתוב שירים, שפורסמו בעיתון ביה"ס "החשמונאים". כבר בביה"ס היסודי קראו לה "הפילוסופית". זה היה סימן לבאות. בהיותה בת 32 החלה במסע רוחני בארץ ובחו"ל. היא למדה תיאוסופיה ואגני-יוגה בישראל ובהולנד ולאחר 10 שנים נסעה לשנת לימודים רוחניים בקליפורניה. במסע זה ברחבי ארצות הברית פגשה בת אור מורים רוחניים בני דתות וגזעים שונים וחוותה טקסים מרתקים. כוח האותיות העבריות פעל על בת אור בקסם מסתורי ובלתי נשלט, ולפני 13 שנה החלה ללמוד קבלה ויהדות.

כשחזרה ארצה עברה להתגורר באזור השרון. לפני 6 שנים החליפה בת אור, את אהבתה לחופי תל אביב באהבה לחולות הנגב, ועברה להתגורר במיתר.

ספריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "חותם אור" המרפא הרוחני – שירה וסיפורת בעברית, יצא לאור ב-1991 בהוצאת המחברת.
  • "Mother of the World" - שירה באנגלית, יצא לאור ב-2005 בהוצאת ספרי עיתון 77.
  • "טוחנת רוח" - שירה בעברית, יצא לאור ב-2013 בהוצאת ספרי עיתון 77.