משתמש:MusikAnimal (WMF)/sandbox

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום ויקיפדיה העברית! אני כאן כדי להכריז ש־CodeMirror הותקן בוויקי הזה. אם אתם משתמשים בעורך קוד ויקי 2010 ("הפעלת סרגל העריכה" בהעדפות שלכם), אז אתם יכולים להפעיל את CodeMirror על ידי שימוש בלחצן הצביעה בסרגל הכלים.

אם אינכם משתמשים בעורך קוד ויקי 2010, עדיין תוכלו להפעיל את CodeMirror עם ההגדרה "הפעלת צביעת תחביר עבור קוד ויקי" בהעדפות שלכם. זוהי אותה העדפה כמו הכפתור בסרגל הכלים.

אנא הקדישו רגע לסקור את דף העזרה כדי לראות את כל התכונות הזמינות. אם יש שם משהו שאתם לא אוהבים, נוכל להשבית את זה בוויקי שלכם. במועד מאוחר יותר, כל התכונות יהיו זמינות כהעדפות משתמש, כך שכל אחד יכול להשתמש בהן אם ירצה. אתם כקהילה תוכלו להחליט אילו תכונות מופעלות כברירת מחדל. אתם יכולים גם לבחור שהם יהיו מופעלים רק במרחבי שמות מסוימים. למשל, קיפול תבנית יכול להיות מופעל רק במרחב השמות "מדיה ויקי", אם תרצו.

יש תכונה שנקראת בידוד דו־כיווני (bidi isolation), שמיועדת במיוחד לוויקיפדיה שנכתבת מימין לשמאל כמו ויקיפדיה העברית. כרגע היא עדיין בפיתוח, ולכן היא אינה מופעלת כברירת מחדל. אם תרצו לנסות אותה, הוסיפו את הקוד cm6bidi=1 לכתובת האתר. לדוגמה, השוו את האופן שבו תגי ה־HTML מופיעים בקישור הזה (ללא בידוד דו־כיווני) לעומת בקישור זה (עם בידוד דו־כיווני). מה דעתכם על התכונה הזאת? אל תהססו לנסות את זה בדפים אחרים ולספר לנו איך היא מתפקדת.

אם יש לכם שאלות או משוב, אנא השיבו כאן ונענה בהקדם האפשרי. המטרה שלנו היא להפעיל את CodeMirror בכל אתרי הוויקי שעובדים מימין לשמאל. אנחנו רוצים לוודא שהוא עונה על הצרכים שלכם, אז אנא הודיעו לנו על כל בעיה שאתם רואים.

אנו מודים לכם ומצפים לשמוע את המשוב שלכם! מטעם טכנולוגיה למען הקהילה,

~~~~