משתמש:Nede00/דאני דיווין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דניאל האריס, הידועה בשם הבמה שלה כ"דאני דיווין" (נולדה ב-29 באוגוסט 1990) היא דוגמנית פטיש, רקדנית כלובים מקצועית ופעלולנית אש.

ראשית חייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האריס, נולדה בלונדון, בריטניה בשנת 1990 לאם יהודיה ואב בריטי. יש לה אחות תאומה בשם שרה ואחות גדולה בשם סוזי. בגיל צעיר, 15, נהגה להסתכל על מגזיני אופנה ומגזיני "פטיש", אשר היוו לה השראה רבה בבחירת הקריירה שלה. תחילת הקריירה שלה הייתה כשהיא הייתה בת 17, כאשר הייתה מצטלמת לימי צילומים של צלמים פרטיים, רק בשביל הכיף. כמה חודשים לאחר מכן השתתפה בתחרות השנתית של "Bizzare Mag" וזכתה במקום הראשון, מה שזיכה אותה לפרסום גדול יותר ולתמונת שער באותו המגזין. האריס היא דוגמנית בינלאומית, לכן יש לה צילומים והופעות בכל רחבי העולם. היא מתגוררת בלונדון.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקריירה של האריס התחילה מיד לאחר זכייתה בתחרות השנתית של מגזין "Bizzare Mag". היא קיבלה המון פניות מחברות מוכרות בעולם של בגדי פטיש והלבשה תחתונה. היא מדגמנת ל Pandora Deluxe, Westward Bound, Kitty Creme Latex, Spiral, Wicked Lester Clothing, Torture Garden Clothing, ולעוד המוני חברות, ביניהן גם חברה ישראלית המשווקת בגדי פטיש בשם "NOX". האריס הופיעה גם על שערי מגזינים רבים של "Bizzare Mag"' "Elite Online Mag", "Sincial Magazine ו-"Bedeseme Mag". היא השתתפה גם בקליפ של השיר "So Automatic" של Jupiter In Velvet.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:דוגמניות אנגליות