משתמש:Newuser77/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Newuser77.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Newuser77.

אמה צ'מברליין[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמה פרנסס צ'מברליין (באנגלית:Emma Frances Chamberlain; נולדה ב -22 במאי 2001) היא אושיית רשת אמריקאית. בשנת 2019, מגזין טיים כלל אותה ברשימת TIME 100 הבאה, ורשימת 25 האנשים המשפיעים ביותר באינטרנט. הניו יורק טיימס כינה אותה "האדם המצחיק ביותר ב- YouTube באפריל 2019 צ'מברליין השיקה את סדרת הפודקאסט השבועית הראשונה שלה, הכל הולך.


שנותיה הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

צ'מברליין נולדה למייקל וסופיה צ'מברליין בסן ברונו, קליפורניה, וגדלה במחוז סן מטאו. היא בת יחידה. הוריה התגרשו כשהייתה בת חמש. היא למדה בחטיבת הביניים בסן קרלוס, קליפורניה ובתיכון נוטרדאם, בלמונט, מכינה קתולית לנערות בה היא הייתה בקבוצת המעודדות. היא ביצעה עידוד תחרותי במשך חמש שנים והייתה חברה בקבוצת העידוד של קליפורניה All Stars pink team. היא עזבה את התיכון במהלך הסמסטר הראשון של שנתה הצעירה וסיימה את לימודיה לאחר שעברה את בחינת היציאה מהתיכון בקליפורניה.


קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

{יוטיוב} יוטיוב צ'מברליין העלתה את הסרטון הראשון לערוץ היוטיוב שלה ב- 2 ביוני 2017. היא פרסמה סרטונים כמעט מדי יום במהלך קיץ 2017. ב-27 ביולי 2017 פרסמה את הסרטון We All Owe The Dollar Store An Excology. זה הפך לסרטון הראשון שלה שהפך לוויראלי, [ציטוטים] ובאוגוסט הערוץ שלה צבר במהירות מנויים, וגדל מ -4,000 ב -1 באוגוסט ל -150,000 ב -30 באוגוסט, ואז המשיך הערוץ שלה לצבור כ -100,000 מנויים חדשים מדי חודש עד יוני 2018. בדצמבר 2017 היא ניהלה את שיתוף הפעולה הראשון שלה עם יוטיוברית מבוססת כשהופיעה בראיון בן תשעים בערוץ הפודקאסט של קודי קו.

ביוני 2018 עברה צ'מברליין מאזור מפרץ סן פרנסיסקו (ליתר דיוק סן קרלוס) ללוס אנג'לס והקימה את "The Sister Squad" עם חבריה היוטיוברים ג'יימס צ'ארלס וצמד הקומיקאים [The Dolan Twins]. הארבעה העלו סרטונים בו זמנית בערוצי היוטיוב שלהם בהתאמה ב- 19 ביוני, 28 באוגוסט, 31 באוקטובר וב- 25 בדצמבר 2018, והוצגו באופן בולט כשפניה של צ'מברליין במרכז התמונה הממוזערת של הסיסטר סקוואד.

בנוסף לסרטוני שיתוף הפעולה עם חברי הסיסטר סקוואד, לאורך כל שנת 2018 פרסמו צ'מברליין וחברותיה היוטיובריות, אלי ת'ומאן והאנה מלוצ'ה, סרטונים המציגים זה את זה בערוצים שלהם, וקראו לקבוצתם שלושת הגארדיות.

ב- 22 ביוני 2018, טאנה מונגו הזמינה את צ'מברליין להיות יוצרת מוצג בטנקון באנהיים, האלטרנטיבה של מונגו ל- VidCon שהתרחשה באותה שעה במרכז כנסים סמוך. הראיון הבינלאומי של צ'מברליין על הבמה עם מונגו היה האירוע האחרון לפני ביטול הכינוס בגלל צפיפות וחששות ביטחוניים. ביולי נחתמה צ'מברליין בסוכנות United Talent Agency. הופעותיה של צ'מברליין עם מונגו, בכמה סרטונים בערוץ של דייוויד דובריק עם סקוואד הוולוג, ושיתופי פעולה עם הסיסטר סקוואד, גרמו לעלייה מהירה של המנויים בערוץ שלה. ב- 19 ביוני, תאריך שלושת הסרטונים הראשונים של הסיסטר סקוואד, היא צברה 112,000 מנויים. לאחר מכן היא השיגה שני מיליון ביוני, שלושה מיליון ביולי, ארבעה מיליון באוגוסט, חמישה מיליון באוקטובר, ושישה מיליון מנויים ביום חג המולד 2018. היא הייתה מועמדת לארבעה פרסי Streamy לשנת 2018, הגבוהה ביותר מכל יוצרת נשית: יוצרת השנה, עריכה, גוף ראשון.

באמצע 2019 פרסמו כמה ארגוני חדשות ובידור מרכזיים מאמרים על צ'מברליין. האוקיינוס ​​האטלנטי כתב כי צ'מברליין הייתה "המשפיעה המדוברת ביותר בעולם" במאמר שכותרתו אמה צ'מברליין היא היוטיוברית החשובה ביותר כיום.ה"ניו יורק טיימס" כתב, "אמה צ'מברליין, בת 18, היא האדם הכי מצחיק ביוטיוב. כתב העת W כתב שהיא "הילדה הכי מעניינת ביוטיוב ". מגזין טיים כלל אותה ברשימת 25 האנשים המשפיעים ביותר באינטרנט.

ב- Vidcon 2019, סנאפצ'אט הודיעה כי צ'מברליין תהיה אחת מכמה ידוענים מפלטפורמות בידור שונות שיציגו לראשונה מופע יוצרים בהמשך השנה. בטקס פרסי בחירת העשרה לשנת 2019 זכתה צ'מברליין בכוכבת האינטרנט. במהלך שבוע האופנה בניו יורק בספטמבר אירחה צ'מברליין את אירוע ה"ווג ווג" דור ה- Next בהשתתפות העורכת הראשית של ווג, אנה ווינטור. לפרסים ה -45 של People's Choice היא הייתה מועמדת לכוכבת האינטרנט של שנת 2019.היא שיתפה פעולה עם חברת המשקפיים Crapeyewear לקו משקפי שמש שעזרה לעצב. בסוף ספטמבר היא הופיעה לצד ידוענים צעירים אחרים ברשתות החברתיות בפרק הראשון של MTV / SnapChat שיתוף פעולה Teen Code.

ב -1 באוקטובר 2019 פרסמה צ'מברליין סרטון לערוץ היוטיוב שלה בביקור במטה היוטיוב בסן ברונו, ובו הופיעה עם מנכ"לית יוטיוב סוזן וויצ'יצקי. היא שיתפה פעולה בפעם השנייה ביוטיוב עפ לואי ויטון בחסות שבוע האופנה בפריז, בשיתוף פעולה עם ווג לסרטון הכנה אודות התהליך. היא שיתפה פעולה עם קלווין קליין לסדרת סרטונים וצילומי תמונות. לפרסי הStreamy לשנת 2019, צ'מברליין הייתה מועמדת ליוצרת השנה, עריכה. היא הופיעה בסדרת סרטונים בערוץ היוטיוב של טארגט, כשהיא משויכת לכוכבת המשרד אנג'לה קינסי והמארחת של משטרת האופנה בראד גורסקי. מופע היוצרים שלה ב- Snapchat, התבגרות עם אמה צ'מברליין, הוקרן בבכורה ב -4 בנובמבר. ב -13 בנובמבר, Time Magazine כלל אותה ברשימת TIME 100 הבאה, ורשימת 25 האנשים המשפיעים ביותר באינטרנט, וכתבו כי "צ'מברליין הייתה חלוצה בגישה לוולוגים שהרעידה את מדריך הסגנון הבלתי רשמי של יוטיוב." ב-12 בדצמבר היא הופיעה בקטע ששודר ב- ABC News Nightline והתראיינה על הקריירה שלה על ידי המחליק האולימפי אדם ריפון.


עסקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדצמבר 2019, היא השיקה את חברת הקפה הראשונה שלה, קפה צ'מברליין. "Chamberlain Coffee" הקפה נמכר אונליין, באתר הרשמי של קפה צ'מברליין.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

en.wikipedia.org/wiki/Emma_Chamberlain