משתמש:Noy2621/בלאק לייבל סוסייטי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בלאק לייבל סוסייטי

בבלאק לייבל סוסייטי (באנגלית: Black Label Society) היא להקת הבי מטאל מלוס אנג'לס, קליפורניה שהוקמה על ידי זאק ווילד. הלהקה, עד כה, הוציאה תשעה אלבומי אולפן, אלבום הופעה אחד, שני אלבומים אוסף, EP אחד, ושלושה אלבומי וידאו.

סוניק ברו ופורמיישן (1998-1999) בתחילת 1990, ווילד יצר את ההרכב "Black Label Society", ששיחק בתערובת של רוק בלוז דרומי ועם מטאל כבד. עם זאת, הם התפרקו בדצמבר 1994, לאחר ששוחרר רק אלבום אחד. לאחר מכן ווילד הקליט אלבום סולו אקוסטי, Book of Shadows (בעברית: ספר צללים)אשר פורסם ב-1996. בחודש מאי 1998, לאחר הצלחה מסחרית מוגבלת של האלבום Book of Shadows, ווילד והמתופף פיל אונדיצ' הקליטו את מה שהפך Sonic Brew לאלבום הבכורה של Black Label Society. הוחלט שהאלבום לא יהיה עוד אלבום של ווילד כי כי הם רצו להקים להקה לטווח זמן ארוך. זה היה ידוע מההתחלה שניק קטניס היה נשמר כגיטריסט השני בלהקה (קטניס סייר בעבר כגיטריסט הקצב לאלבום Book of Shadows). ג'ון דסרוויו, שעבד בעבר עם ווילד כתחליף זמני בגאווה ותהילה, הצטרף כבסיסט של הלהקה לסיבוב ההופעות של האלבום. Sonic Brew שוחרר ביפן ב -28 באוקטובר 1998. בשל עיכובים בחתימה עם חברת התקליטים Spitfire Records (בעיברית: ספיטיפייר רקורדס), האלבום לא ישוחרר בשאר העולם עד 4 במאי 1999.

המהדורות הבאות (1999-2007) האלבום השני של הלהקה Stronger Than Death (בערית:חזקה ממוות) ואחריו בשנת 2000, עם דסרוויו שהוחלף על ידי סטיב גיב. קרייג ננמצ'ר הוחלף אודיצ' ביולי 2000, עם הקלטת הופעת הבכורה שלו עם הלהקה שאלכוהול אלבום ההופעה חי Fueled Brewtality 5. זאת בעקבות 1919 נצחית, שהוקדשה לאביו של Wylde ושוחרר בשנת 2002. סטיב גיב הוחלף באופן זמני על ידי מייק אינז במהלך סיור Ozzfest 2001, ולאחר מכן רוברט טרוחיו (מטאליקה) השתלט על תפקידי בס ללהקה בשנה הבאה. בשנת 2003 הצטרף לטרוחיו מטאליקה, עוזב את תפקיד הבס בבלק לייבל חברה פתוח, שהותיר מקום לאינז להצטרף ללהקה לסיור קצר בשבוע 2, תמיכה באלבום של הלהקה Hellride ברוך. ג'יימס LoMenzo הצטרף ללהקה בשנת 2004, לאחר שחרורו של Hangover המוזיקה Vol. השישי, שהיה האלבום האחרון של הלהקה לשיאי ספיטפייר. בארבעת אלבומי האולפן הראשונים, Wylde שיחק כל מכשיר, פרט לתופים, כולל שירה, גיטרות, פסנתר וגיטרה בס. בשנת 2005, לאחר שהלהקה חתמה עם חברת תקליטי ארטמיס, המאפיה האלבום יצאה. בחודש אוקטובר, LoMenzo עזב את הלהקה (והצטרף Megadeth כמה חודשים מאוחר יותר) והוחלף על ידי הבסיסט המקורי של הלהקה, ג'ון DeServio. בשנת 2006, הלהקה יצאה רשומות ארטמיס וחתמה לרשומים Roadrunner, משחררת את האלבום נורה לגיהינום. ביוני 2007, אגודת בלק לייבל נפרדה דרכים עם Roadrunner Records. להקות לוואי גיבוש ועתידי (2007 עד היום)

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]