משתמש:O1o2o3/Governon hell

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"governon hell"

או בעברית:"מושל הגיהנום" הוא קלף יוגי-הו בלתי מנוצח אשר נוצר בימים קדומים על פי פרקים נדירים מהסדרה שהודלפו אך לא שודרו בשום מקום. לקלף יש 6000 נקודות התקפה ו-6000 נקודות הגנה שזוהי עוצמה שלא תועדה עוד על קלף יוגי-הו.

מידע כללי על הקלף שרשום על גביו: מושל הגיהנום הוא קלף בלתי מנוצח,מושל הגיהנום הוא קלף בלתי מנוצח שעוד בימיי קדם ניצח את שלושת הדרקונים האגדיים והוא בקרב ניצחי עם אקסודיה(הדמות החזקה ביותר במשחק היוגי-הו והיא בעלת חמישה קלפים שהם חלקיי גופה.כאשר אצל אחד המתמודדים כל החלקים מחוברים בזירה זהו ניצחון תכני). שום קלף קסם או מלכודת לא משפיע עליו.ועל אף מספר רמתו הגדול לא צריך להקריב למענו שום מפלצת.קלף זה נאמן לאדונו. מושל הגיהנום הוא קלף משוג:xyz (סוג קלף בצבע שחור אשר נוצר בחלל).

מידע הלא מופיע על גביי הקלף:"מושל הגיהנום" נוצר בחלל בזמן בריאת העולם על ידיי מיליוניי אסטרואידים המכילים בתוכם אופל מרוכז ברמה גבוהה. היה קלף מלכודת אחד אשר יכל להרגו,קלף שהיקום יצר כדיי להפריע את פעולתו,אך הוא מצא את קלף זה ובכדיי שיהיה בלתי מנוצח השמיד אותו בעצמו על ידיי הפטיש המשמיד של אקסודיה ובגלל מאורע זה הוא בקרב ניצחי עם אקסודיה על כך שרוקן את אנרגיית הפטיש המשמיד שלו.

נוצר רק עותק אחד אמיתי של הקלף על ידיי ההפקה אך הוא נאבד כמה ימים אחריי שנוצר.אין יודעים היכן הוא היום.