משתמש:Oria yakir/אלעד הדר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אלעד הדר הוא יזם ישראלי אשר משמש כמנכ״ל והבעלים של קבוצת “Success“, מכהן כיושב הראש של נציגות WISE בישראל ובעל תואר “ההצלחה העסקית לשנת 2006״ שהוענק לו על-ידי מכללת האברד לניהול.

אלעד הדר, 42, נשוי + 5, משמש כמנכ"ל חברת Success. בצעירותו התעסק באומנויות לחימה, ואף זכה בתארי "אלוף ישראל". כשהתבגר התגלה אלעד ע"י סוכנות דוגמנות וכיכב בתצוגות אופנה באיטליה. למרות ההצלחה בתחום, החליט אלעד שחיי הדוגמנות הינם נטולי עתיד והוא פנה לנסות את כוחו בפיתוח עסק עצמאי. כשיום אחד, במקרה, קיבל אלעד הזמנה להשתתף בסדנה של WISE העוסקת בייעוץ, הזמנה ששינתה לגמרי את חייו.  אלעד רכש כלים ומיומנויות רבות בתחום הייעוץ ופעל מספר שנים כיועץ עסקי באחת מחברות הייעוץ הגדולות בישראל.

לאחר צבירת ניסיון בייעוץ עסקי, הדר החל לחקור ומצא את המרכיבים ההכרחיים להצלחה עסקית, מחקר זה הוביל לפיתוח שיטות עבודה ייחודיות ולהקמתה של קבוצת היעוץ “Success”. החברה קיימת מאז 2005 וזכתה בתואר "ההצלחה העסקית לשנת 2006".

׳׳׳הקניון העסקי הראשון בישראל׳׳׳

ב1.5.2018 אלעד ייסד ופתח את הקניון העסקי הראשון מסוגו בישראל- [Success Center]. בקניון ייחודי זה, שוכרים משרדים רק בעלי עסקים אשר נותנים שירות לעסקים אחרים. בקניון ויכולים להיות עד שני עסקים מאותו תחום, מה שהופך את הבניין ל׳קניון׳ של לידים והפניות הדדיות בין בעלי עסקים. כל אדם שנכנס לבניין הינו או לקוח פוטנציאלי או ספק שבעל העסק יכול לרכוש ממנו. Success Center נחל הצלחה גדולה, ותוך חודש וחצי תפוסת המשרדים עמדה על 75%.

׳׳׳תרומה לקהילה׳׳׳

מתחילת 2016, מארגן אלעד בשיתוף עם חברת רייסר התנדבות קבועה עם נערים ונערות בפנימיות ובתי חולים ברחבי הארץ. להתנדבות זו מגיעים תקליטנים, צלמי מגנטים, אמנים שונים, ונציגים של חברת רייסר עם מכוניות מירוץ כדי לתת חוויה בלתי נשכחת לילדים, והכל בהתנדבות מלאה.