לדלג לתוכן

משתמש:Orwell1/Cut the Rope

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

חתוך את החבל
Cut the Rope
250px
App logo
כללי
תאריך הוצאה IOS
4 באוקטובר 2010
פיתוח ZeptoLab
הוצאה לאור Chillingo
דרישות תוכנה
גרסה

1.7, (I0S)

1.4, (Android)
פלטפורמות iOS, Android, Symbian, BlackBerry PlayBook, DSiWare, World Wide Web, Windows 8.

Cut the Rope (בתרגום לעברית: חתוך את החבל) הוא משחק חשיבה מצליח. ניתן לשחק בו באייפון, באייפוד טאץ', באייפד ובמכשירי אנדרואיד. מטרת כל שלב במשחק היא לתמרן את הסוכרייה לפיה של המפלצת הירוקה תוך כדי קריעת חבלים באמצעות היד. המשחק פותח על ידי החברה הרוסית ZeptoLab (זפטולאב) ויצא לאור על ידי החברה Chillingo (צ'ילינגו). [1]

המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

מטרת המשחק הטא לתמרן את הסוכרייה לפה של המפלצת המצוירת הירוקה העונה לשם "אום נום". הסוכרייה תלויה על ידי חבל אחד או מספר חבלים, אשר השחקן יכול לחתוך בכך שהוא מעביר קו ישר החוצה את החבל. ישנם דרכים נוספות להעביר את הסוכרייה לתינוק, כגון; בעזרת בועה המעיפה כלפי מעלה את הסוכרייה, בעזרת מפוח הגורם לסוכרייה לזוז. [2]

מטרה נוספת במשחק היא לצבור שלושה כוכבים. ניתן לצבור שלושה כוכבים בכל שלב, כאשר הסוכרייה נופלת עליהם בדרכה אל המפלצת. המטרה הפחות חשובה במשחק הוא לסיים את השלב בזמן המועט ביותר האפשרי.

גרסאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Cut the Rope[עריכת קוד מקור | עריכה]

החל מה-4 באוקטובר 2010, המשחק "Cut the Rope" היה זמין למכשירי IOS בApp Store. הגרסה המקורית, גרסת ה-HD, שוחררה ב-6 באוקטובר 2010, לאייפד. [2] למחרת, שוחררה גרסה חינמית בעלת פחות שלבים הנקראת Cut the Rope Lite. כמו כן, שוחררה גם גרסת HD לאייפד חינמית ששמה הוא Cut the Rope HD Lite.

תשעה ימים לאחר השקת המשחר, המשחק נקנה כמיליון פעמים, ועלה לראש טבלת ההורדות של חנות ה-App Store. על פי Chillingo, זהו המשחק שנמכר ב-IOS במהירות הרבה ביותר. [1] נכון לדצמבר 2010, המשחק נקנה 3 מיליון פעמים. [3] גרסת ה-Android של המשחק שוחררה ביוני 2011. [4]

גרסת ה-DSiWare, שוחררה בספטמבר 2011, לאירופה, בנובמבר 2011, לצפון אמריקה ובינואר 2012 לדרום אמריקה. [5]

בינואר 2012, שוחררה גרסה מוגבלת של המשחק לדפדפני HTML 5. [6]

Cut the Rope: Experiments[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:להשלים

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

ב-4 באוגוסט 2011, ZeptoLab פרסמה את הגרסה השנייה של המשחק, Cut the Rope: Experiments (חתוך את החבל: ניסויים). [7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Benedetti, Winda (13 באוקטובר 2010). "Superb 'Cut the Rope' game ties up iPhone/iPad charts". Newsvine / msnbc.com. נבדק ב-16 באוקטובר 2010. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ 1 2 Kuchera, Ben (12 באוקטובר 2010). "Cut the Rope on iOS combines physics, monsters, and candy". Ars Technica. נבדק ב-16 באוקטובר 2010. {{cite news}}: (עזרה)
  3. ^ Dutton, Fred (10 בדצמבר 2010). "Cut the Rope gets free Christmas levels". Eurogamer. נבדק ב-12 בדצמבר 2010. {{cite news}}: (עזרה)
  4. ^ Cut the Rope - Android Market
  5. ^ Cut the Rope - DSiWare
  6. ^ מיקרוסופט חושפת: Cut the Rope בגרסת HTML 5, מאת שלומי טורג'מן, אתר ג'אדג'טי.
  7. ^ TechCrunch.com (2 באוגוסט 2011). ""Cut The Rope" Sequel Will Be Called "Cut The Rope: Experiments", Launching August 4th". Washington Post. {{cite news}}: (עזרה)

[[קטגוריה:אפליקציות סלולריות]] [[קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2010]] [[en:Cut the Rope]] [[ar:كوت ذا روب]] [[de:Cut the Rope]] [[es:Cut the Rope]] [[it:Cut the Rope]] [[hu:Cut the Rope]] [[pt:Cut the Rope]] [[ru:Cut the Rope]] [[zh:怪物吃糖果]]