משתמש:PadkKolori/הולי ולאנס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הולי רייצ'ל קנדי ​​(נולדת ווקדינוביץ '; נולדה ב -11 במאי 1983), הידועה במקצועיות בשם הולי ואלאנס, היא שחקנית, זמרת ודוגמנית בריטית. ולנס החלה את קריירת המשחק שלה באופרת הסבון האוסטרלית Neighbours, בתור פליסיטי סקאלי (1999–2002, 2005). היא הוציאה את אלבומה הראשון, Footprints (אוקטובר 2002), שסיפק את שלושת הסינגלים המובילים שלה, "Kiss Kiss" (אפריל 2002), "Down Boy" (ספטמבר) ו- "Girl Naughty" (דצמבר). באותה עת עברה להתגורר בלוס אנג'לס. אלבומה השני והאחרון, State of Mind, הופיע בנובמבר 2003. תפקידיה הקולנועיים כוללים, DOA: Dead or Alive (2006), Pledge This! (2006), תפוס (2008) וקמבאך אישתק (2009). ואלאנס התגוררה במולדת בריטניה של אמה מאז 2009 והפכה למתמודדת בתחרות הריקודים של ה- BBC One Strictly Come Dancing בשנת 2011. בשנת 2013 היא הייתה מנטורית ושופטת בתחרות האופנה, Shopaholic Showdown. בספטמבר 2012 נישאה ואלנס למפתח הנכסים הבריטי, ניק קנדי; לזוג שני ילדים.תבנית:הולי ולאנס[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הולי ואלאנס נולדה ב- 11 במאי 1983, כמו הולי רחל ווקדינוביץ ', בפיצרוי, ויקטוריה, לאב סרבי, ראג'קו ווקאדינוביץ', ואם בריטית, רחל (לאה סטיפנס), מיצוי אנגלי וספרדי. אביה היה פסנתרן ודוגמן לשעבר במולדתו בלגרד. אמה, שאביה היה קרוב משפחה של בני היל, הייתה דוגמנית בבריטניה מולדתה. הוריה של ולנס התגרשו בשנת 1986 ויש לה אחות, קוקו. רג'קו התחתן שוב מאוחר יותר, ולהולי יש אחות למחצה, אולימפיה, שפעלה גם היא בשכנות (2014–2018). במלבורן ניהל רג'קו "חנות בגדים אירופאים מיובאים אופנתיים". היא החלה לדגמן כנערה, כאשר "היא התחזה לקטלוגים בסופרמרקטים וקמפיינים של מודעות ובגיל 14 היא הרוויחה 200 דולר לשעה בדוגמנית בגדי ילדים והלבשה תחתונה לבני נוער." Valance גדלה במלבורן ועברה לבריטניה כשהייתה 18; היא בעלת אזרחות אוסטרלית-בריטית כפולה. לאחר שנתיים עברה ללוס אנג'לס, שם בילתה שבע שנים לפני שחזרה לבריטניה.

1999-2003[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1999, בגיל 16, לוהק ואלנס באופרת הסבון האוסטרלית "שכנים" בתפקיד פליסיטי "פליק" סקאלי. זמן קצר לאחר שקיבלה את התפקיד היא עזבה את בית הספר הקתולי שלה, "שם הוענקה לבנות מעצרים בגלל איפור או שיש להם שולי מעל הברך." היא הופיעה בסרטון המוזיקה של Human Nature לסרט "הוא לא אוהב אותך" (נובמבר 2000), "בסצנת מקלחת נוצצת." Valance עזבה את שכנים בשנת 2002 כדי להתחיל את קריירת המוזיקה שלה.
הסינגל הראשון שלה, שיצא באפריל 2002, היה "Kiss Kiss", גרסת שער באנגלית לזמרת הטורקית, "Şımarık" של טרקן. המוזיקולוג האוסטרלי, איאן מקפרלן, תיאר את זה כ"להיט פופ קליט קליט ". הוא נכנס לשני הסינגלים של ARIA וגם למצעד הסינגלים הבריטי בבריטניה במקום הראשון. הרפובליקה היוגוסלבית לשעבר של מקדוניה. קטע הסרט של הבמאי של המוזיקה נראה כאילו הראה את ואלנס רוקד עירום. בהמשך היא הסבירה שהיא טופלס אך לובשת תחתונים בצבע בשר. השיר היה מועמד לארבעה פרסי ARIA Music Music בשנת 2002.
הסינגל השני של ואלנס, "Down Boy" (ספטמבר), הגיע לשיא במקום השני בבריטניה ובמקום 3 באוסטרליה. אלבומה הראשון, Footprints, יצא ב -14 באוקטובר 2002, שהגיע למקום 9 בבריטניה ומספר 15 באוסטרליה. היא כתבה יחד את רצועת האלבום "The Harder They Come", עם רוב דייוויס (לשעבר בוץ), שסיפק גיטרה לאלבום. הסינגל השלישי והאחרון של האלבום, "Naughty Girl" (דצמבר), הגיע לשיא במקום ה -3 באוסטרליה ובמקום 16 בבריטניה.
האלבום השני של Valance, State of Mind, הופיע בנובמבר 2003 והרצועה הכותרת שלו הייתה הסינגל הראשי. זה הגיע לשיא מספר 8 בבריטניה ובמקום 14 באוסטרליה, אך האלבום לא הגיע ל -50 המובילים בשום שוק. בעקבות בעיות משפטיות ומכירות לא טובות מסטייט אוף מיינד, על פי הדיווחים, ואלנס הושלכה מחברת ההקלטות שלה. היא הכחישה את הדברים, "ביקשתי להשתחרר, אבל וורנר סירב, אז הסתובבתי במשך שנה עד לפקיעת החוזה. נפרדנו בתנאים טובים." מאוחר יותר אישרה ואלנס שהיא כבר לא מעוניינת להקליט מוזיקה, מספרת מגזין "גברים סטייל": "אני עושה משהו עד שזה לא יותר כיף ואז ממשיך הלאה. מוזיקה כבר לא הייתה מהנה."
2004–2011: שבירת הכלא וסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]
בשנת 2004, ואלנס חזר לשחק, הפעם בארצות הברית, והופיע בפרקים של סדרת הטלוויזיה CSI: מיאמי והפמליה. בשנת 2005 היא הופיעה בפרק של CSI: NY. בשנת 2005 ואלנס חזרה למוזיקה, גם אם בקצרה, כשהופיעה באלבום של הר מאר סופרסטאר The Handler שרה על הקטעים, "DUI", "Back the Camel Up" ו "Body Request". היא הופיעה ב"בית הסוהר "בשנת 2006 כניקה וולק, תפקיד אותו המשיכה לגלם בעונה השנייה של התוכנית. כמו כן, בשנת 2006, Valance הופיעה בקומדיה הלאומית למפון Pledge This !, לצד החברתית האמריקאית פריס הילטון. באותה שנה היא כיכבה ב- DOA: Dead or Alive, עיבוד למשחק הווידיאו הפופולרי Dead or Alive, בו גילמה את כריסטי. בשנת 2007 היא הופיעה בסדרת הטלוויזיה כריש ואור ירח. בשנת 2008 היה לה תפקיד בסרט שצולם לצד ליאם ניסון, והופיע בפרק של סדרת ה- CW Valentine.
בשנת 2009 היא הופיעה בסרטון של פרנקמוסיק לסינגל "נערת הבלבול" שלו. היא גם הדליף רצועה בשם "סופרסטאר" בשנת 2009. בשנת 2009 ואלאנס שיחקה את ברנדה שלג עבור משחק הווידיאו Command & Conquer Red Alert 3: Uprising. היא הופיעה גם בסרטו של סקוט קאן רחמים. ואלאנס השתתפה בסדרת 2011 של Strictly Come Dancing, שם הוצמדה לזוכה המקצועי בסדרה 8, ארטם צ'יגווינצב. ואלנס וצ'יגווינצב הודחו בחצי גמר התחרות ב- 11 בדצמבר 2011, והעניקו להם סיום במקום הרביעי. היא גם כיכבה בפרק הטלוויזיה מיס מארפל בשם "הסוס החיוור".[עריכת קוד מקור | עריכה]
חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]
לאחר שגרה שבע שנים בלוס אנג'לס, ואלנס חזרה לאנגליה בשנת 2009. באותו קיץ ניהלה מערכת יחסים קצרה עם כוכב האלקטרופופ וינס פרנק (פרנקמוסיק) לאחר שהופיעה בסרטון הסינגל "נערת הבלבול" שלו. ב -29 בספטמבר 2012 התחתן ואלנס עם המפתח לרכוש אנגלי במיליארדר ניק קנדי ​​בבוורלי הילס, קליפורניה. בנובמבר 2013 ילדה ואלנס בלונדון את ילדם הראשון, בת, לוקה ויולט טוני קנדי. בספטמבר 2017 הם קיבלו את פני הבת השנייה, סוכריות נובה סקיה קוקו.

קטגוריה:ביוגאוגרפיה קטגוריה:חיים אישיים