משתמש:Photo Grapher2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום,
בעברי, הייתי חבר בויקיפדיה למשך תקופה. כן תרמתי מאמרים ועזרתי לכתוב ערכים, אז אמנם אני לא חדש בויקיפדיה, אבל מאחר ואין בזכרוני את הסיסמה הקודמת למשתמש הישן שלי (שגם את שמו אני לא הכי זוכר), פתחתי חדש.
תחושת הזלזול שקיבלתי כגולש חדש כאן, בהרגשה שאתר ציבורי הפך להיות פרטי של כל מיני גורמים כאן, הביאה אותי להחלטה - שאין לי כל צורך להשקיע את הזמן שלי בכתיבת ערכים (ואף לתרום בכל מובן שהוא, גם בתמונות), אם כי - בסופו של דבר, "בעלי האתר" מפעילי המערכת יעשו מה שהם ירצו.
דוגמה לערך שיצרתי, ומועמד למחיקה - חן אטיאס.
למה? בגלל שהוא "כולה מבזקן", בעיני מנהל ספציפי.
אני רוצה באמצעות דף המשתמש שלי, להודות לחן על התרומה שלו עצמה ליצירת הערך, שכן בראשונה כשיצרתי אותו הוא נמחק, וכרגע נראה כי הוא הולך להימחק שנית. אני לא אטריח אותו להילחם על הערך שלו, כי במצב שבו מפלים אותך לעומת מתחרים שלך בעבודה או אנשים אחרים שלהם כן "מגיע ערך", אין לך צורך להילחם על ערך באתר שלא מוכן לקבל אותך.
כנ"ל בעניין, שכמו שהערך הזה שכתבתי נמחק, כל ערך אחר שאכתוב עשוי להימחק מסיבות מטופשות כאלו ואחרות.
לא שווה להמשיך, וככל הנראה, גם אם אשכח את הסיסמה למשתמש הזה, כבר לא אחזור לתרום.
תודה על הורדת המוטיבציה, וכצפוי - תחסמו אותי אחרי זה (כי לא תוכלו להתמודד עם משתמש שמציג בדף המשתמש שלו את ההרגשה הזו), או שתמחקו את כל התוכן פה, אבל תמיד יוכלו לשחזר אותו בכל אופן.

אבל כן מגיעה תודה לעוד אנשים כאן שהיוו עזרה בעבורי, שהגיבו בדף השיחה שלי (מלבד חן אטיאס עצמו) ותורמים נוספים ומשתמשים אחרים שמגיע להם כל הכבוד ותודה ענקית, כי רק בזכותכם ויקיפדיה עדיין נשארת כמו שהיא.

אמנם תרמתי פעם אחת לויקיפדיה (כן, גם כלכלית), אבל אני לא רואה את עצמי עושה זאת בשנית.

אבקש שלא להשאיר בדף השיחה שלי כל הודעה, שכן - היא לא תיענה.

תודה למי שמגיע ולהתראות