לדלג לתוכן

משתמש:Professormosi/ג'סיקה ווטסון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Professormosi.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Professormosi.


ג'סיקה ווטסון ניווטה בכמה מהאוקיינוסים המרוחקים ביותר בעולם ושרדה שבע נפילות ו-210 ימים לבד בים כדי להפוך לאדם הצעיר ביותר שהפליג לבדו ללא הפסקה מסביב לעולם, בגיל 16. עם השלמת המסע, פגשה ג'סיקה ראש הממשלה דאז שהכריז עליה כגיבורה אוסטרלית. בנאום פשוט שזכה להערצה ברחבי אוסטרליה וברחבי העולם, היא הגיבה לראש הממשלה והודיעה שהיא לא רואה בעצמה גיבורה - רק "אדם רגיל, שהיה לו חלום, עובד קשה בזה והוכיח שהכל באמת אפשרי".

לאחר שהתגברה על מאבקים מוקדמים עם דיסלקסיה, ג'סיקה הפכה למספרת סיפורים, תחילה בבלוג הפופולרי שלה ולאחר מכן בספרה רב המכר, שפורסם בינלאומי, "רוח אמיתית". הסרט התיעודי שצילמה בזמן בים היה קריין על ידי סר ריצ'רד ברנסון, ועיבוד קולנועי לסיפורה של ג'סיקה אמור לצאת בנטפליקס ב-3 בפברואר 2023.

ג'סיקה נבחרה לאוסטרליה הצעירה של השנה 2011 והמשיכה להוביל פרויקטים שונים, כולל צוות שהפך לצעירים אי פעם שהתחרו במירוץ היאכטות של אוסטרליה הידוע לשמצה של סידני להובארט. הפרויקט ראה את צוות הנוער מסיים במקום השני בחטיבה שלהם, וג'סיקה זכתה בגביע ג'יין טייט עבור הסקיפרת הראשונה.

תפקידה של ג'סיקה כנציגת נוער בתוכנית המזון העולמית של האו"ם לקח אותה ללאוס מרוחקות ולמחנות פליטים בירדן ובלבנון. כיום בת 29, ג'סיקה הייתה חברה מייסדת בסטארט-אפ הימי Deckee.com, השלימה תואר שני במנהל עסקים, חיברה ספר שני - רומן בכיתה בינונית בשם Indigo Blue, היא דוברת תאגיד מבוקשת ויועצת ניהול ב-Deloitte's צוות ייעוץ להון אנושי.