משתמש:Redmatch/רדמץ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רדמץ' אינטרנשיונל בע"מ
קובץ:Redmatch.jpg
נתונים כלליים
מייסדים דני אבידור
תקופת הפעילות 1999–הווה (כ־25 שנים)
מיקום המטה ראש העין
משרד ראשי ראש העין
ענפי תעשייה תוכנת אינטרנט
מוצרים עיקריים תוכנת התאמה בין מחפשי עבודה למחפשי עובדים
 
www.redmatch.com

רדמץ' אינטרנשיונל בע"מ היא חברה בינלאומית שפיתחה מוצר ייחודי להתאמה בין מחפשי עבודה למחפשי עובדים.

מוצרי החברה מתאימים לאתר הבית של חברות, להפעלת מדור הקריירה שלהן, למערכות עיתונים להפעלת מדור הדרושים און-ליין לחברות השמה ולממשלות לפורטל התעסוקה. עיקר חוזקה של החברה הינו בהתאמה בין פרופיל המועמד והעדפותיו למשרה המוצעת בארגון. לחברה ניסיון בהפעלת בסיסי נתונים של מיליוני משתמשים ומאות אלפי הצעות עבודה.


היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

החברה הוקמה בתחילת שנות האלפיים כאשר העיתונות החלה להפסיד את הבכורה בנושא מודעות הדרושים לאינטרנט. רדמצ' הציעה למערכות העיתונים בעולם, אלטרנטיבה לתחרות שהופיעה על גבי האינטרנט. בתקופה זאת, הפעילה רדמצ' אתרי דרושים בהודו, סינגפור, תאילנד, מלזיה, אינדונזיה, אוסטרליה, מקאו, הונג-קונג- סין, דובאי, צרפת, איטליה, ספרד, שוודיה, איטליה ארה"ב מקסיקו וישראל. בישראל החברה הייתה אתר הדרושים האינטרנטי הראשון של YNET, לאחר מכן הקימה רדמץ' MSNJOBS ולאחר מכן הייתה מקימת פורטל WALLAJOBS. בשנים האחרונות מתרכזת החברה במתן פתרונות לחברות עם שירותים מתקדמים של פארסינג (שאיבת קורות חיים לתוך מנגנון ההתאמות) ATS , מעקב אחר המועמד בתהליך הגיוס.

מוצרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לחברת רדמץ' מספר מוצרים שכולם עוסקים בהתאמה בין המגייס למגויס העתידי. מוצר לחברות- מוצר הדגל של החברה המיועד לאתר של החברות להפעלת מדור הקריירה מוצר לחברות השמה- מוצר המיועד לתפעל את כל מערך הגיוסים של חברות ההשמה מוצר למערכות עיתונים- מוצר שעיקרו הקמת "לוח דרושים" בין אם למערכת עיתון ובין לפורטל. מוצר לממשלות- מוצר שמיועד להקמת פורטל תעסוקה ממשלתי

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה: ATS

קטגוריה: Recruiting System

קטגוריה: Parsing

קטגוריה: CV Parsing

קטגוריה: Online Matching

קטגוריה: CV