משתמש:Riancon

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמי ראובן, ואני איש אקדמיה בתחום הנדסת חשמל

דעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

נושא מחשבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

משנת 1998 אינני משתמש ב Windows . משתמש רק בלינוקס, המוגדר ע"י

No Windows - No Gates, it is open

No Bill - it is free

אני יודע שלהיות Politically correct זה להשתמש ב- Windows כמו כלם, אבל אינני כזה.

הערה נוספת: איני מוכן לקנות ממיקרוספט, וגם איני מוכן לגנוב ממיקרוספט.

נושא רפואה[עריכת קוד מקור | עריכה]

משנת 1980 איני נבדק אצל רופא ואיני נוטל תרופה כלשהי.

אלף רופאים לא יצליחו לנתח אותי ... כאשר אמות, אמות שלם.

לדעתי אסור בתכלית האיסור לחתוך חלק כלשהו מגוף האדם, לא מסיבות רפואיות ולא מסיבות אחרות (דתיות למשל).

אני יודע שלהיות Politically correct זה לעשות מה שהרופא ממליץ, אך אינני כזה.

נושא בעלי חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדבר המגוחך הוא שאנשים מזמינים קוטלי "מזיקים". את מי יש לקטול ? ג'וקים ? עכברים ? כלבים וחתולים משוטטים ? יונים "מטרידות" ? ומדוע קוראים להם מזיקים ? האם הם אחראים לחור באוזון ? האם הם אחראים לזיהום האויר ? אין צורך להלחם בקרישים שבאוקיאנוס, אלא בקרישי הנדל"ן שהורסים כל חלקה טובה.

אני יודע שלהיות Politically correct זה להרוס את הטבע ולשפוך אספלט, אך אינני כזה.

נושאים משפטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

השר פרידמן צודק - "קדימה פרידמן", המשך ברפורמות שלך. המדינה נשלטת ע"י "החוק", במקום להישלט ע"י העם. מה שמכונה "החוק" זה אוסף של משפטנים ("הפרקליטות" כפי שקרא להם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, קרי: דורית בייניש, עדנה ארבל, אורנה בן דור, ושאר אבירי שלטון החוק מפרשת קו 300). כיצד אנו יודעים שהן ה"חוק"? למשל בשל העובדה שהחוק אינו חל על חקירת בעלה של דורית בייניש - יחזקאל בייניש.

-ומדוע לא יכול מני מזוז להגיש כתב אישום נגד יחזקאל בייניש ? - כי אם יעשה כן היא תכשיל בבוא היום את מינויו של מזוז לעליון!

אני יודע שלהיות Politically correct זה לדגול בשילטון ה"חוק", אך אינני כזה.

הרס אידאולוגי של גוף האדם[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז שאדם הפך להומו ספיאנס (Homo Sapiens) יש לו אובססיה להרוס את הטבע. הרס הטבע מתחלק ל 2 סוגי הרס: הרס הסביבה והרס גוף האדם. פרק זה דן בהרס אידאולוגי של גוף האדם.

האנושות נשלטת ע"י 3 אליטות: האליטה הרפואית, האליטה הדתית והאליטה הפוליטית. אליטות מסוג זה שולטות על הקולקטיב ומתוות את התנהגותו ומחשבותיו. מי שאינו נוהג על פי המתווה שלהם אינו נחשב ל Politically correct, ומוקצה בדרך כלל. למרות שהרבה אנשים מבינים שהמתווה הנחשב ל Politically correct עשוי להיות אבסורד, לא נעים להם לנהוג בשונה מאחרים כדי לא להיות יוצאי דופן. כדי לא להיות אבסטרקטי, הרי כמה דוגמאות קונקרטיות.

רגלי הלוטוס בסין[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם היה עולה בדעתו של מישהו לקשור באופן קבוע מגיל 5 את רגלי ילדיו בתחבושות קשיחות, לאחר שבירת עצמות האצבעות והצמדתן לעקב? נשמע מחריד, נכון? אז למי שלא שמע על כך, הפעילו את התהליך המתואר לעיל על כל ילדה סינית למשך 1000 שנים!! - החל מהמאה ה-10 עד למאה ה-20. ניתן לקרוא על זה כאן. הכיצד קרה דבר כה מחריד למשך 1000 שנים? האם השכל הישר לא גרם לאנשים להתנגד? בטוח שכן, אבל אף אחד לא רצה להיות שונה! אנשים העדיפו להיות Politically correct. אחת הסברות היא שהתהליך התחיל ע"י צו מלכותי, לכן הייתי מגדיר מקרה זה כהשתלטות של אליטה פוליטית על הקולקטיב. הדרך היחידה להפסיק את המנהג הזה היה ע"י צו ממשלתי נגדי (כך שהאנשים לא ירגישו שלא נעים להם), וזה מה שקרה במאה ה-20.

המשך יבוא... בינתיים צפו בהשוואה זו.