משתמש:Ron blau/Company of heroes modern combat

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"שינוי שאפתן הכולל המרה לחברה עטורת פרסים של השריד של זכיינית גיבורים, COH: קרב חדיש יעביר את השחקנים לעיצומה של מלחמת הטכנולוגיה בין צבאות ארה"ב הסין והמודרניים משלב תורות כל חדשות, יחידות. , יצירות אמנות, ומפות, קרב חדיש יעבוד במקביל למשחק COH שבחים על מנת לעצב את הייצוג המקיף ביותר, סוחף ומהנה האסטרטגי של לחימה במאה ה -21 אפשרית במחשב ".
העבודה על המשחק החלה משנת 2007, והמשחק פורסם ב-13, מרץ 2012.

צורת משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים יצטרכו להסתמך על מגוון של טקטיקות מסורתיות כדי להצליח, כגון כיסוי יחידות וציוותי נשק, יכולות צבאיות וכיתות משולבת-נשק, ובאותו הזמן ניצול אפקט ההפתעה והציוד המתקדם ביותר המועסק על ידי הכוחות החזקים של היום.

נכון לגרסא 1.011 שחקנים יכולים גם לבחור כדי לבחור סוגת משחק מיוחד "הארדקור", שמגדיל את הטווח והנזק של כל היחידות (בין יתר) ומשנה את האמצעים שבי מגזרים נלכדים על מנת להשיג מידה רבה יותר של אמיתיות מחברה רגילה של גיבורים.

צבאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

COH: קרב חדיש מאפשר לשחקנים לקחת את השליטה על צבא ארצות הברית (US army) או את צבא השחרור העממי (China) במשחק.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארה"ב- USA army "המדינה היחידה באופן מוחלט שמסוגלת לעמוד בקריטריונים של מעצמת על, ארה"ב היא תובעת את תואר האומה החזקה ביותר על פני כדור הארץ, גם מבחינה כלכלית וצבאי. ובארה"ב היא לא זרה למלחמה. עם הכח הגדול והמצויד ביותר האוויר וחיל הים בעולם, ארה"ב מסוגלת להקרין כוח ללא תחרות בקנה מידה עולמי, מסוגלת להרשים בצורה יעילה במלחמה בכל מקום על פני כדור הארץ. מאז פירוקה של ברית המועצות בשנת 1991, ארצות הברית מעולם לא הועמדה במבחן על ידי ישות זרה כמסוגל כעצמו. שום אויב לא הראה אפילו קצת סיכון לארה"ב. עד עכשיו. " סין "במזרח, סין עולה. המשתרעת על שטח של כמעט עשרה מיליון קילומטרים, והביתה למעל חמישית מכלל האוכלוסייה בעולם, הרפובליקה העממית של סין היא אומה עצומה. המתגאה בכלכלה המתפתחת במהירות, סין נמצאת במעמד להפוך לאחת המדינות המשפיעות ביותר על פני כדור הארץ, ומעצמה על פוטנציאלית. עם דגש הולך וגובר על מודרניזציה טכנולוגית מקיפה על פני כל חמשת סניפי השירות שלה, כוחה הצבאי של סין הוא מדהים, ויכולותיו מדהימים. כפי שהוא מפנה את תשומת לבו לכיוון ההרחבה ואכיפת אסיה ואוקיינוס ​​שקט, דבר אחד מתבהר. המאה ה -21 עשויה להיות טובה מאוד המאה סינית ".

מפקדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדיוק כמו במשחק הקודם והרחבותיו, לשחקנים יהיו גישה לשלוש מפקדות לעזרתה, כל אחת בעלת שדרוגים ייחודיים הנחלקים לשני תתי עצים.
ארה"ב:

עליונות אווירית: "תעמוד לראשותך מגוון של מטוסים קבועים ומסוקים, היחידות האוויריות מספקות סיוע אווירי קרוב, ופריסת כוחות כדי להילחם בנקודות חמות באמצעות החדרת יחידות אוויר".
קרב שטח סגור: "להילחם באויב עם יחידות וטקטיקות מיוחדות שפותחו במיוחד ללחימה בזירות סגורות של סכסוך הגנת כלי הרכב שלך עם שריון ונשקים מיוחדים, לפרוס כוחות מיוחדים המסוגלים לחדור ולהשמיד את האויב, והתקפות טילים".
לוחמת שיריון: "הפוך את השימוש במכונות המלחמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם . תוכל להשתמש בתמונת לווין חדשנית לשמור כוחות אויב, לצייד ולאמן את חיל הרגלים שלך טוב יותר כדי לתמוך בכלי רכב ידידותיים, ולפרוס יחידות שריון רבות עצמה לשדה הקרב".
סין:

העתיד הוא עכשיו: "תוכל לשפר את כוחותיך עם החידושים האחרונים בטכנולוגיה והכשרת ציוד של יחידות החי"ר שלך עם נשק מעולה, פריסה של כלי רכב מתקדמים לחזית, ומטחי רקטות הרסניים".
זמינות מלא: "להכריע את האויב במספרים מעולים, לחץ מתמיד ואיגוף טקטי לזרוע הרס עם החיילים שלך עם נשק מאולתר, לחזק את קווי אספקה ​​עם תמיכה אזרחית, ונציגויות הרזרבה לחזק את הכוחות שלך".
לוחמה אסימטרית: "השתמש בטקטיקות לא שגרתיות כדי לצאת חכם לתמרן את האויב בשדה קרב המניפולציות בחומר נפץ מבוקר, מארב ולהשמיד כוחות עוינים עם חיילי הסתננות, וכלי רכב תמיכה מקצועיים בתחום"

חיל רגלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארצות הברית
יחידה בסיס ייצור שידרוג יכולת מומחיות (נגד)
חיילי סער (Rifleman) בסיס חיל רגלי רימון,בזוקה,מטול,מכונת ירייה אין הכול
מהנדסים (Engineers) בסיס רובה ציד, גלאי מוקשים בניית בסיסים, מבני הגנה אין
מכונת ירייה (HMG) בסיס חיל רגלי כדורים חודרי שיריון אין חיל רגלי
צלף (Sniper) בסיס רכבים אין הסוואה חיל רגלי
ג'וולין (Jevlin) בסיס רכבים אין טיל אווירי רכבים+טנקים
צנחנים (Airborne) מפקדת אוויר בזוקה זריקת רימון,בזוקה רכבים
ברטס (Green Berets) מפקדת תקיפה צלף,רובה סער זריקת רימון, בזוקה חיל רגלי