משתמש:Ronen.yurik/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אינפורמאפ היא מערכת ניהול תהליכים ומעקב, באינפורמאפ ניתן לנהל ולנטר באגים, דרישות לקוח, בדיקות, משימות וכמובן תקלות במערכות תוכנה או חומרה. אינפורמאפ משמשת עשרות חברות בעולם עקב גמישות ההתאמה הגבוהה בה היא מתאפיינת.

מערכת אינפורמאפ מבוססת על שרת אינטרנט, IIS ובסיס נתונים עיקרי Access ו SQL Express 2005 עבור הדוחות המתקדמים. כל מה שהמשתמשים צריכים זה דפדפן בלבד בצד הלקוח, מה שלא דורש התקנה של תוכנה על כל תחנת עבודה, ומאפשר הפעלה על מספר רב של תחנות באופן מיידי. ולכן שידרוג המערכת מתבצע במקום אחד בלבד.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מקימי אינפורמאפ הם מנהלי QA בפועל, כמנהלי QA הם עבדו ובחנו המון כלים בינהם כלים מהמתוחכמים בשוק וכמו כן היותר פשוטים. הם הבינו שהכלים הזולים מספקים פיתרון חלקי בלבד וכאשר הדרישה משתנה או החברה גדלה הכלים לא היו מסוגלים להתאים את עצמם ופרמטר נוסף חשוב הוא פשטות השימוש לא התממשה בכלים אלו. הכלים היותר יקרים ויותר מורכבים העמידו אותם בפני שני אתגרים, הראשון ככל שהחברה גדלה ונדרשו יותר רישיונות מכיוון שכמות המשתמשים גדלה המחיר הפך להיות גורם מרתיע, והחברות ניסו להתגבר על מיכשול זה ע"י פיצול הרשיונות בין המשתמשים ונולד הגורם השני היה צריך להשקיע משאבים בניהול ואדמיניסטרציה של הרשיונות הצפים כביכול דבר אשר פגע בתפוקת העבודה. ממצוקות אלו נולד אינפורמאפ המייסדים שמו להם לדגל ליצור כלי שיאפשר לחברות קטנות לרכוש את הכלי ולגדול בהתאם לנידרש, כמו כן האדמיניסטרציה והתיפעול של הכלי חייב להיות פשוט.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:תוכנה חופשית]] [[קטגוריה:כלי תיכנות]] [[קטגוריה:הבטחת איכות]] [[קטגוריה:ניהול תהליך פיתוח]]