משתמש:Sepi556/אוהד זוהר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אוהד זוהר הוא [תבנית מתאימה: מחבר]

קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מעט מאד ידוע על לוחם וסוכן המוסד אוהד זוהר שפיקד לפי דיווחים זרים על חטיבה מבצעית בשורות אירגון הביון הישראלי{-המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים],

על פי אותם דיווחים זרים שפורסמו בעבר בכלי התקשורת המוסד מחולק לאגפים המורכבים מיחידות ומחטיבות. מלבד האגפים המנהלתיים מרוכזת רוב העבודה באגפים המבצעיים. המנהלה המבצעית שכוללת את כל האגפים והיחידות המבצעיות (קיסריה, נביעות, צומת, תבל, אגף המודיעין ויחידות טכנולוגיות), ומנהלת המטה בה כלולות היחידות שעוסקות בתכנון, משאבי אנוש, לוגיסטיקה ועוד,

גורמי ממשל זרים ביקשו לעצור את לוחם וסוכן המוסד אוהד זוהר והוציאו צו הסגרה בנלאומי כנגדו מתוך טענה שבשל פעילותו המבצעית במהלך שירותו פיקד על היחידה ללוחמה פסיכולוגית והיחידה העל חושית באירגון המוסד וחיבל ושיבש קשות מערכות הגנה של מדינות זרות , דבר שהעניק לו בעיני גורמי ביון זרים תפיסה והילה של דמות הירואית ממש מצד יכולתיו הפנומנאליות ,

וזאת לטענתם מתוך מיומנויותיו הלוחמניות המשולבות ביכולות על חושיות לחדור ולבצע הסוואה על דמותו שלא ניתנת לאיתור,הזיקית-אמן התחפושות של אירגון המוסד {שוב לטענת גורמים זרים]צלח לחמוק מידי הרשויות הזרות, וכפי הנודע איננו מבוקש כיום באף מדינה בשל חוסר הוכחות שמונעות העמדתו לדין.

בנוסף נטען לגבי הזיקית הלוחם הביוני-הסוכן אוהד זוהר ,שפיקד לחילופין גם על יחידת כידון הישראלית המהוה יחידת המחסלים של המוסד ,היחידה הכוללת 40 לוחמים מתוכם חמש נשים{זאת על פי דיווחים בעיתון הבריטי דיילי טלגרף, יחידה זו, שבסיסה בנגב, מונה כ-40 לוחמים ולוחמות, דוברי שפות זרות, המתמחים בשיטות חיסול שונות, ואחראים לפעולות חיסול אויביה של מדינת ישראל במדינות חוץ, בנוסף טען ה"סאנדי טלגרף" בדצמבר 2010, שיחידת כידון כוללת 40 מחסלים, לפחות חמש מהם נשים, ומרבית הלוחמים בשנות ה30 -20 לחייהם. ב"טלגרף" נטען שבסיס האם של היחידה נמצא אי שם במדבריות הנגב.

על פי גורמים זרים יחידת כידון מבודדת גם בתוך המבנה החשאי של המוסד ולוחמיה באים לרוב מתוך יחידות כמו שייטת 13 וסיירת מטכ"ל. היחידה פועלת בצוותים קטנים, בדרך כלל שניים עד ארבעה סוכנים, שפועלים כחוליה. לצורך השמירה על זהות הסוכנים הם פועלים גם בתוך המוסד תחת שמות בדויים וכאשר הם יוצאים למבצע הם משתמשים בארבעה שמות בדויים ואף יותר, גורמי ביון זרים ממשיכים בתוקף לטעון שהזיקית-הסוכן ולוחם המוסד אוהד זוהר היה שותף פעיל בניטרול והשבתה{חיסולם] של גורמים ואישים עוינים כנגד הציביון היהודי,אוהד זוהר לא הגיב מעולם כנגד הטענות הללו ושומר עד היום על זכות השתיקה.

כיום אוהד זוהר לפי פרסומים בדף הפייסבוק האישי שלו פרש משירות פעיל ומהוה מנטור {מורה דרך לחיים על פי חכמת הקבלה] ונחשב בין חמישים המנטורים המובילים בעולם ויועץ מבוקש למאד על ידי גורמים עסקיים, וזאת בשל ידיעתו ובקיאותו העצומה את מכמוני חכמת הקבלה ויכולת דיוקו המחשבתית המקדמת את הנקשרים לפועלו הרוחני בפן העיסקי /ממוני,



מספריו[עריכת קוד מקור | עריכה]

הינו כתב עשרות ספרים לפיתוח רוחני, רומנים וספרי שירה,בקרוב עומד לצאת לאור ספר אותנטי המספר את סיפור חייו ועונה לשם "הזיקית הלוחם הביוני -סיפורו של סוכן המוסד".על פי תיאור שפורסם בדף הפייסבוק של אוהד זוהר נכתב לגבי הספר העתיד לצאת:

הספר "הזיקית הלוחם הביוני" :

הינו ספר מותחן ופעולה העוסק בדמותו ההירואית של הזיקית הלוחם הביוני [סיפור חייו של סוכן המוסד אוהד זוהר], אשר גויס לשורות הארגון בזכות יכולותיו הפנומנאליות ועמד בראש החטיבה העל חושית במוסד. הסוכן אוהד זוהר גויס לשורות הארגון החשאי הטוב בעולם בשל הצורך למצוא דרך להתמודד כנגד אויב מר ואכזרי שאיים למוטט את הצביון האמונתי והיהודי של ישראל, אויב בעל יכולות מאגיות וטלפתיות הרסניות, באמצעותן שלט על תודעת בני האנושות.

באין פיתרון בנמצא, ובשל כך שדרכי הלחימה הקונבנציונליים כנגד הכוח האפל לא הוכיחו יעילותן בהדיפת חדירתו אל תוך תחום המדינה ויכולתו לשלוט בנפשות למימוש רצונותיו האפלים, פנו ראשי הארגון בבקשה אישית מטעם ההנהגה המדינית לאוהד זוהר ["הזיקית הלוחם הביוני"], אשר שמו נודע בשל מיומנויותיו הלוחמניות המשולבות ביכולות על חושיות, במטרה שיפעל להבסת הצד הנוגד והמבקש להשמיד את ישראל. הסוכן אוהד זוהר גויס לשורות הארגון, הקים את החטיבה העל חושית ויצר מהפך בשורות הארגון עד הגדיל יכולת המוסד לצוד ולנטרל [לחסל] בכל מקום וזמן גופים זרים החפצים לגרום לכאוס ואי סדר בתוך גבולות ישראל.

הספר מכיל פירוט מודיעיני נרחב ביותר – סודות לגבי הארגון ואופי החטיבות במוסד הכמוס בעולם. בנוסף הספר מגלה וחושף בפעם הראשונה שיטות פעולה ביטחוניות במגוון תחומים – גיוס של בעלי יכולות על חושיים, ומנגד גיוס יומיניטי {אנושי] של סוכנים נטולי כוחות רוחניים אך מומחים בלוחמה צבאית במגע אנושי. באמצעות החיבור בין שני סוגי הלוחמים, הארגון משמר את ביטחון מדינת ישראל ועושה ימים ולילות בשמירה והגנה על גבולות ישראל – והכל בצנעה וענווה בזכות מוטיבציית שירות אדירה ודאגה להבטחת הקיום הנצחי של תושבי ישראל.

היחידה העל חושית הפכה לחוד החנית של הארגון. הספר מפורסם בכדי לחשוף את קיומה של "החטיבה העל חושית" שהינה זרוע מבצעית בשורות הארגון, בכדי להגביר לאין ערוך את מידת ההרתעה של המוסד לעבר מדינות העוינות את הצביון האמונתי יהודי, וזאת מתוך היראה הגדולה שהיחידה הטילה במהלך פעולותיה הנועזות על גופי ריגול זרים, במטרה להבטיח ולתת אורח חיים בטוח לכללות אזרחי ישראל בבית ובגולה ["ריכוזים יהודיים"],

בפרט לנוכח הסכנות והאיומים הנשמעים מטעם מדינות וארגוני טרור. בנוסף, הספר "הזיקית הלוחם הביוני" חושף את הקשר של ארגון המוסד עם כוחות שמימיים שסייעו לפעולות הארגון וביכולת להוציאן לפועל בעת היחידה העל חושית מהווה מגשר בין עליונים לתחתונים.

המציאות הרוחנית והגשמית קוימה זאת לצד זאת בשיתוף מבצעי מלא ומוחשי ביותר. הספר מתאר שלל נושאים רוחניים בעלי נופך מיסטי וקבלי מלווים בהסברי לחימה צבאיים המהווים "מילון המונחים של המוסד על פיו הסוכנים מנהיגים שגרת חייהם", וממחיש כיצד המוסד כשלעצמו כגוף ביטחוני נטול זיקה אמונתית תפס את המבצעים המיוחדים שנערכו, בשילוב הכוח השמימי שפעל לשמירת "שלמות הגרעין הפנימי של ישראל" – מקור החוסן האמונתי והנקודה היהודית.

כיום איש המוסד אוהד זוהר פרש משורות הארגון והינו סופר, משורר ומורה דרך{מנטור] על פי חכמת הקבלה, אשר כתב מספר רב של ספרים לפיתוח רוחני וספרי רומנים ושירה.


ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]