משתמש:Shahar85/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קובץ:שחר פרגמניקוב
שחר פרגמניקוב

שחר פרגמניקוב (נולד ב-12 באוגוסט 1985) הוא יזם, מאמן מכירות ישראלי, מקים "לה פרזדנטה" ומפתח שיטת המצליח.

פרגמניקוב נולד וגדל בחולון. התחנך בתיכון קריית שרת בעיר ושירת בצה"ל בחטיבת כפיר. לאחר שחרורו טס לאוסטרליה, וחזר לישראל אחרי תקופה בחו"ל בה למד את משמעות שיטת המצליח ופיתוחה.

במהלך הקריירה שלו פיתח ואימן קרוב ל400 אנשי מכירות בפרט, ואלפי בעלי עסקים ועזר להם להגשים את חלומם בעזרת השיטה.

השיטה עצמה התפתחה אצל שחר כשהיה במהלך טיולו באוסטרליה, כאשר הגה רעיון - למה פשוט כל אחד לא יוכל להצליח? כל מה שאתה עושה תצליח! קרא לזה. כיום שיטת המצליח היא שיטה שידועה אצל אנשי מכירות בכל הארץ שלמדו או עברו סדנאות אצל שחר.

פרגמניקוב נבחר כהבטחה השיווקית של מגזין The Marker לשנת 2010-2011.

פרגמניקוב גם ידוע בעמדותיו הקיצוניות לגבי אורח החיים שלו "כל אחד אבל כל אחד יכול להצליח!!- למעשה נעזר המון בשיטות מיוחדות שפיתחו - ביל גייטס(אם לא נולדת עשיר, זה לא בעיה, אך אם מתת לא עשיר זה כבר בעיה שלך.) רוברט קיוסאקי - ההבדל בין התחייבות לנכס, ומנטורים ישראלים כמו אבי בן שבת,יוסף קריכלי, ויצחק פלד טלניר.


בשנת 2011 נפצע באורח בינוני לאחר התנפלות של אלמונים כשחשבו שהוא מנסה לשדוד אותם במהלך דרכו לביתו , הועמד נגדו כתב אישום בגין חשדות חמורות לשוד, אך יצא זכאי במהלך המשפט. השופט דניאל בארי תיאר את המקרה: נסיבותיו של תיק זה הינן חריגות. כנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור לבית-המשפט המחוזי בו יוחסה לו עבירה של ניסיון שוד. הנאשם הוא יליד 1985 ללא כל עבר פלילי. מתסקיר שירות המבחן בעניינו עולה כי הנאשם בוגר 12 שנות לימוד, הוא גויס לצה"ל בגיל המתאים ושירת כלוחם ביחידה מובחרת. שישה חודשים לפני שחרורו עבר ניתוח עקב הצטברות נוזלים בברכו ולכן בתקופה זו היה רוב הזמן בחופשת מחלה. הנאשם הינו בוגר לימודי הנדסאי תעשיה וניהול וכן עשה קורס גישור, ולאחרונה נרשם ללימודי משפטים. שירות המבחן לא בא בהמלצה טיפולית בעניינו של הנאשם ולא המליץ על אי-הרשעה, נוכח התרשמותו כי הנאשם אינו לוקח אחריות על מעשיו. שירות המבחן מציין כי הנאשם ראה בהתנהגות המתלונן התנהגות תוקפנית כלפיו. יצוין כי כתוצאה מהאירוע נשוא כתב האישום, נפגע הנאשם בראשו ונזקק לתפרים לאור כל האמור לעיל, אני מחליט להימנע מהרשעתו של הנאשם בדין.

לאחר המקרה דחה הצעה להשתתף בעונה ה3 של ה"אח הגדול", בעקבות איפוס הדברים וחזרתו למסלול החיים.

פרגמניקוב הוא אבא לאיתן ונשוי לליטל מתגורר היום בגבעת כ"ח וקרוב לסיום לימודי תואר ראשון במשפטים.


ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לה פרזדנטה
  • שיטת המצליח