לדלג לתוכן

משתמש:Shirbagdadi16/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יאנה פרוביז (באנגלית: yana proviz) נולדה ב 17 באוקטובר 1987. יאנה פרוביז היא אומנית איפור בתחום היופי והאופנה . מתמחה באיפור כלות ואירועים, איפור אופנה ואוונגרד בתעשיית הבידור והמדיה. יאנה עובדת עם המגזינים המובלים בתחום האופנה והבידור ומאפרת את מיטב הידוענים בישראל. מיוצגת בסוכנות המאפרים: "SOLO" עובדת ןמשתתפת עם המון מגזינים כמו: פנאי פלוס, לאישה , את , גו סטייל ועוד..



ביוגרפיה: מאז כשהייתה קטנה חלומה של יאנה היה להיות אומנית איפור ומעצבת אופנה. כשהייתה בת 8 החליטה יאנה להיכנס לעולם היצירה ולכן החלה לעשות תערוכות שבהן היא מוכרת עבודות יצירה שלה. לאחר מכן ניסתה את דרכה בתחום האיפור והעיצוב ולכן ניסתה להתקבל לחברת "shenkar" אך לא התקבלה. יאנה לא ויתרה על חלומה והלכה ללמוד איפור מקצועי ועיצוב אופנה. לאחר שסיימה ללמוד איפור ועיצוב אופנה , יאנה פתחה את ערוץ היוטיוב הראשון שלה ביולי 2011 כשהייתה בת 23. היא בין הראשונות שהעלו את סרטוני האיפור המקצועי לקהל הרחב על מנת להראות לקהל איך אפשר להתאפר בעצמך באופן מקצועי. הסרטון הנצפה ביותר שלה הוא הסרטון שזכה למעלה מ 300,000 צפיות ב 3 ימים. לאחר ההצלחה שלה בתחום האיפור והאופנה יאנה התחתנה וילדה את בנה הראשון (תאי) שנולד ב 28 בינואר 2015 כשהייתה בת 28.


כיום:

יאנה מלמדת אתכם איך להשיג את הלוקים של הכוכבות הבינלאומיות

ומביאה את כל הטכניקות והטיפים מפרי ניסיונה העשיר בתחום האיפור והאופנה ומציגה אותו לקהל הנרחב (במיוחד לבני נוער) כדי שיהיו שלמים עם עצמם ויוכלו ללמוד עוד דברים שבמיוחד חשובים בגיל הזה. סגנון האיפור הייחודי של יאנה מבוסס על הדגשת תווי הפנים והיופי הטבעי שיש בכל אחת ואחת במטרה ליצור מראה טבעי וזוהר.