משתמש:TCM Digital/TCM

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

TCM[עריכת קוד מקור | עריכה]

TCM Digital או Technology Commerce Management היא חברת ניהול מסחר דיגיטלי בין לאומית. היא מספקת שיפור ביצועים לעולם הסחר המקוון באמצעות תוכנות Big Data, מערכות AI, ולמידה חישובית (ML). דרך אתרים פרטיים וחנויות מקוונות – כמו אמזון, שופיפיי, eBay וכו' – היא מאתרת, רוכשת ומעצימה עסקים דיגיטליים לטובת העצמת הרווחים שלהם.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

TCM נוסדה על ידי גבי ושני בר ב2016 בהרצליה פיתוח. לאחר שעסק הקודם שלהם נשרף ב2012, הזוג הרימו את עצמם מחדש באמצעות מערך מחשבתי והתנהגותי, שיהפוך אחר כך לאקוסיסטם הערכי של TCM. הם גילו את עולם המסחר הדיגיטלי ובעקבותיו רכשו מספר מותגים וחנויות.

תוצרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

MagicSoft.AI[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם הגדלת המחלקה הדיגיטלית שלה, TCM הקימה מערכות טכנולוגיות, מכוונות להשבחת עסקים דיגיטלים ושיווק. MagicSoft.AI היא ערכת כלים טכנולוגית רבת פלטפורמות, המספקות שירותים רלוונטיים לאתגרים שונים בתעשייה.

אחת מהפלטפורמות הידועות במערכת MagicSoft.AI היא NinjaInfluence, פלטפורמת שיווק משפיענים הכוללת מנוע חיפוש, מערכת ניהול פרוייקטים, ותכונות נוספות.

חולמים בגדול[עריכת קוד מקור | עריכה]

חולמים בגדול היא קרן המלווה אנשים עם מוגבלויות פיזיות, נוער בסיכון, וצוותים בישראל ובעולם לטובת העצמה מנטלית.

אקוסיסטם[עריכת קוד מקור | עריכה]

בילדותה, התגלה אצל מייסדת החברה, שני בר, גידול נדיר ואגרסיבי בקדמת הגולגולת שהשפיע על אורך חייה. בעת המאבק בגידול, היא שקעה בספרים ופיתחה שיטה וכלים אישיים שעזרו לה להתמקד בחזון.

היא תרמה את הכלים הללו גם כשייסדה את TCM. היא פיתחה אקוסיסטם שלפיו החברה עובדת – מערכת המבוססת על רשימת ערכים מובילים מחשבה ופעולה. היא דוגלת במודל מאורגן ומונגשת לאנשי החברה למען שיפור ביצועים והעלאת ביטחון. מטרת המערכת היא חיזוק אמון לעובדים וללקוחות, הן במערכות היחסים והן בעצמם, לטובת תפקוד מיטבי.